Kuukautisoireet ja mies hössöttää
Vuodon 1.-2. päivä on runsas. Kivistää, ällöttää, pierettää, turvottaa. Mies käy kyselemässä monta kertaa päivässä, miltä nyt tuntuu, entä nyt. Tarjoaa ruokia. Tekisi mieli huutaa, mutta en kehtaa.
Kommentit (30)
Mutta sentään yrittää huolehtia, ajattele jos miehesi olisi sitä laatua joka ei välittäisi pätkääkään sinun olotilastasi ja tuskistasi.
Mitäs jos huutamisen sijasta sanoisit, että ei tarvitse hössöttää? Eiköhän hän ihan hyvää tarkoita.
Luonto on tehnyt menstruaatiosta tarkoituksella luotaantyöntävän. Et ole hedelmällinen juuri nyt, joten mies on hyödytön. Siksi pukkaa pierua ja oksettavaa hajua. Luonnon karkoite.
Sä varmaan voisit nyt sanoa sille miehelles että ymmärrät että tarkoittaa hyvää, ja on ihana kun huolehtii, mutta haluat nyt olla vaan rauhassa ja hössötys menee jo överiksi.
Takapihalle punainen teltta ja mene sinne mököttämään.
Jos miesten penikset kaikkialla alkaisi vaan spontaanisti vuotaa verta ja miehet kramppailla, niin se olisi kansallinen hätätila.
Vierailija kirjoitti:
Jos miesten penikset kaikkialla alkaisi vaan spontaanisti vuotaa verta ja miehet kramppailla, niin se olisi kansallinen hätätila.
:DD "Herranjumala tää tuskan ja paskan määrä on uskomaton!!"
Ei ole helppoa olla mies. Teet niin tai näin, aina menee väärin päin.
Vierailija kirjoitti:
Varmat lomapäivät töistä
Sano sille että "rakas, oot ihana kun huolehdit, mutta nyt on olo niin pa*ka että haluaisin vaan olla rauhassa."
Rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä !
Hanki mieheksi rekkamies
Mun miehellä on myös tapana hoivailla mua, kun mulla on menkat. Muutamaan otteeseen hän on leiponut mulle jopa menkkakakun:D
Ihanaa kun teillä on noin välittäviä miehiä, kertokaa heille että arvostatte heidän huomaavaisuuttaan. He ovat harvinaisuuksia.
Naisellinen vaiva ja sekin miesten vika. Toivottavasti panee sut paksuksi niin voit olla vähän aikaa hiljaa.
😂😂😂