Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lassie hyvä haalari? ev

Vierailija
17.01.2008 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi positiivisesti yllättynyt niistä, pitävät veden tosi hyvin. ensi talvena voisin kokeilla lassietecia myös muille lapsille, ainakin näiden toppahousujen perusteella hinta-laatusuhde on kohdillaan.

lassie on minusta hankala merkki siinä mielessä että heillä on vaikka kuinka monta erilaista haalaria ja kaikissa ilmeisesti vähän eri ominaisuudet. lassietec on käsittääkseni kuin reimatec, sitten on ainakin suprafill jossa on kumimainen alaosa (josta itse en tykkää) ja supratech josta en tiedä mitään ja kaiketi ihan perus-lassiekin joka ei ole kosteussuojattu.

Vierailija
2/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota hintaa. ovat kohtuu edullisia ja todella hyvät laadultaan.

Just ostin tytölle uuden haalarin. Hinta 35 eur ja puku se sellainen joka on aika vahvaa kangasta. Ei kastu heti ja on hyvin kulutusta kestävää.

Edellistä pukua tyttö käytti viime talven (joka ei ollut talvi vaan jäätynyttä hiekkaa) ja kaikkien noiden hiekkaleikkienkin jäljiltä puku ei ole kulunut juuri ollenkaan pinnoiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta monesta sellaisesta haalarista. Mutta Lassieta on tosiaan monenlaista, ja hankalaa on mielestäni seikkailla materiaali- ja kuosiviidakossa. Lisäksi Lassiet ovat usein valitettavan rumia.

Paras Lassietec-haalari on meillä ollut käytössä ensin isoveljellä 1,5- ja 2,5-vuotiaana kaksi talvea, sitten pikkuveljellä vielä pari talvea. Vieläkään ei ole puhki ja pitää ainakin märkää lunta vasten kuivana, ihan vedestä en tiedä. Myös vetoketjut, jalkalenkit, nepparit yms. ehjiä ja katseenkestäväkin haalari on vielä, vaikken kauppareissulle enää sitä kelpuutakaan mielelläni. Sanottakoon vielä, että olen aika tarkka siitä, etteivät lapset kulje resuisen näköisinä tai kulahtaneissa vaatteissa.

Vierailija
4/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisäksi Lassiet ovat usein valitettavan rumia.

olen lassieteceja pyöritellyt useamman kerran mutta aina jääneet ostamatta kun ovat NIIN hirveän näköisiä. sama juttu jonathanien kanssa, ovat viime vuosina olleet niin rumia ettei ole kärsinyt ostaa.

Vierailija
5/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanu reimatec ja lassietec haalareita lapsilleni ja en niissä juuri eroa käytössä ja kestossa huomaa, ovat saman firman haalareita

kauniimpia on aina reimatec haalarit jostain syystä

lassietec on arkisemman näkösiä

hinnassa voittaa

nytkin ostin alesta lassietec haalarin 38 e ja tosi hyvin kestää toto loskakeliä

ihan yhtä hyvin kuin reimatec joka vielä juuri ja juuri mahtuu päälle