ketä julkkiksia olet nähnyt
mä Henri Saaren (pidempi oli kun ajattelin) Minna Ovaskainen, se punapää fitness pimu, Kana, Kajava, Tommi Taberman, Urpo Martikainen
Kommentit (16)
sillon kun niiden eka levy oli julkaistu.
Görän Porvali, Simo Silmu, Timo Koivusalo, Tino Singh
mika häkkisen, tony virran,marko jantusen
ohimennen:sillanpää,koriseva,salkkareiden jenni, salkkareiden
aki, tarmo ruubel (olikohan nimi oikein? ),tanja saarela,
+ monia laulajia & bändejä käynyt katsomassa keikalla
Spede oli mukava, sympaattinen. ja ainiin olen nähny Harri Holkerin. Hän tosi komea luonnossa
toiset vaatimattomia, ei meinaa huomata, kuin ketä tahansa
Teemu Selänne maailman ylpein ihminen. Tunnen hänen kaverin ja sitä kautta joskus harvoin nähnyt Selänteen.
Markus Pöyhönen kiva ystävällinen ihminen. Jonna Tervomaan kanssa joskus pelattu koripalloa samaan aikaan ja silloin oltu samalla kentällä.
Muut tulleet vain kadulla vastaan.
Ainakin jos Helsingissä asuu tai liikkuu päivittäin keskustassa, niin kyllä ainakin kerran viikossa jonkun julkkiksen näkee :D
Nyt kun oon tehnyt keikkatöitä kassalla puol vuotta (vuoroja ehkä yhteensä 40), niin oon niissäkin hommissa nähnyt ainakin 20 julkkista, joskus. Paras " saldo" oli tällä viikolla viisi.
siis ei pelkästään joskus, vaan joskus samojakin :D
Hjallis on oikeasti ihan sympaattinen ja oikeastaan aika ujo tyyppi :) Noin niinkun arkipäivän elämässä, ei siis todellakaan baarissa nähtynä.
Jari sillanpää, Olli Lindholm, Matti Nykänen, Ville Valo, Mike Monroe, Andy McCoy, Martti Syrjä, Elisabet Rehn, Pate Mustajärvi, Innon mies juontaja, Kimmo Sasi, Kuolleista Kirka ja Juice...
Sattumalta törmännyt oon:
-Tarja Turuseen
-Mika ja Erja Häkkiseen
-Ressu Redfodiin (tai mikä hänen oikee nii olikaan?)
-Sauli Niinistöön
-Lenni-Kalle Taipaleeseen
-Neon 2 (jos joku muistaa bändin) tyyppeihin monesti
-ööö.. muutamaan muuhunkin kadulla.. mut ei tuu mieleen nimiä
Anna Erikssonin kanssa kävin samaa lukiota
Mieleenpainuvin on ollut Ville Valo baarissa tänä syksynä. Sillä oli joku tapaaminen. Se oli sairaan komea, yllättävän pitkä ja ihana matala puheääni.
Eija Vilpas, Henry Saari, Juha Veijonen, Markus Salkkareista (nimi?), Satu Lappi, Helena Lindgren.
Jari Sillanpää, Saska Helmikallio, Sauli Niinistö, Saku Koivu, Petri Hervanto, Heikki Hilander, Johan Meriluoto, Danny, Lola Wallinkoski, Leena Lander.