Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Sf-mitta ja vauvan koko?

17.01.2008 |

Minkäkokoisen vauvan sait ja menikö sf-mitta ylä-alakäyrillä?

Edellinen masu kasvoi vähän keskikäyrän yläpuolella ja neiti painoi 3730g.

Nyt rv 37+6 sama tahti

Kommentit (7)

1/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhkänen ihminen olen ja sf-mitta yläkäyrillä eli iiissoo massu on kyllä ollu...eka painoi 4000g ja kolmas 3560g ja aika lailla saman kokoset masut on ollu, myös tokanki kohalla siihen 32 viikolle asti ku syntyi...

lapsiveden määrästä ei ole mulla tietoa...mutta ei noi kyllä ihan hirmu isoja poikia ole kuitenkaan olleet vaikka sf-mitta oliki suuri

nani76 kera poikakatraan

Vierailija
2/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen keskikäyrällä kokoajan oli 49cm ja 3460g

tämä kakkonen meni keskikäyrää,mutta rv 28 lähtien junnas käyrä paikoillaan loppuun asti,kävin ultrassa mutta vauva voi hyvin,eli lopussa tuo käyrä meni alakäyrillä jossain.

vauva oli pienempi mitä esikko 49cm ja 3060g.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi ensimmäistä menivät nätisti keskikäyrällä, esikko 3380g ja kakkonen 4150g. Sf-mitta ei kakkosen kohdalla paljastanut yhtään mitään, että on " vähän" isompi kuin ensimmäinen. Molemmat olivat laskeutuneet lantiotilaan jo 30. raskausviikolta lähtien, eikä heidän päistään pystynyt tekemään enää ultralla kokoarviota, koska oli tosiaan lantioluiden välissä.

Kolmannen kanssa sf-mitta meni aivan yläkäyrällä jopa ylimmän viivan päällä, mutta vauva painoi " vain" 3500g syntyessään tasan 40+0. Hän laskeutui vasta synnytyksessä.

Vierailija
4/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi odottaneena ja synnyttäneenä vain kerran mulla on sf-mitta piirtynyt kauniisti keskikäyrälle.Tuloksena tyttö 4055g.

muut 5 kertaa on sf-mitta huidellut yläkäyrän ylikin ,loppuvaiheessa 36-38cm.Lapset olleet 3180g,3680g,3820g,3780g ja 3700g.

Eli mulla ainakin mennyt nurinkurin.Pienimmästä vatsasta tullut se suurin vauva kun taas " isoista mahoista" suht keskikokoisia vauvoja=)

Vierailija
5/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tasan 3500g. meni yli kaikkien käyrien koko ajan

Vierailija
6/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse pienikokoinen. Th aina sanoikin, että loppua kohti täytyy tasoittua keskikäyrälle tai halkean ja niin kävikin. Vauva ei kunnolla laskeutunut ennen synnytystä (vaikka väitetään että esikon kohdalla aina kiinnittyy ennen synnytystä ja kiinnittyminen on viikkojen prosessi), vielä 3pv ennen (5pv ennen laskettua) th veikkasi että yli menee ja roimasti. Kävelykin oli itsellä helppoa loppuun asti. Yläkäyrillä siis jonnekin rv 35 asti muistaakseni. Ja lopputulos 49 cm ja 3400 g.

Vierailija
7/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sf-mitta oli välillä yläkäyrän yläpuolella, laskeutui sitten loppuraskaudessa keskiviivan ja yläviivan väliin. 36+2 mitta oli 33cm, tyttö syntyi vesien menolla 36+6, painoi 3095g ja 48cm.