Sinä 80-90kg painava henkilö, Mitä olet syönyt tänään?
Kommentit (48)
painan 73kg pituus 171.
tänään olen syönyt aamupalaksi 9.30 kupin mustaa kahvia (sis.2 sokeria), 2 juustoleipää ja kuivakakkua, klo12 nakkipiiraan ja kahvia, klo 15 3 kalapuikkoa ja valkosipuli(kerma)perunoita lautasen täydeltä ja jälkiruoaksi mansikkarahkaa pari desiä, kl 17 kuppi kahvia maidolla, klo 18 4 marianne karkkia, klo 19 kuppi kahvia maidolla ja klo 21 loput 4 kalapuikkoa ja kermaperunoita n1.5 dl.
ainut mikä normaalisti ei kuulu ruokavaliooni oli toi järkyttävän rasvainen nakkipiiras (yleensä syön voileivän siihen tilalle) mutta muuten syön näin joka päivä ja painoni on pysynyt samassa vuosia.
lisäksi ostan viikonloppuisin olutta ja sipsejä/nachoja ja salsaa, karkkipussin ja jäätelöpaketin jotka siis syön viikonlopun aikana
Painan 98 kg. :D
Aamulla kaksi kuppia kahvia, yksi leipä.
Päivällä annos pastaa, lasi vettä.
Iltasella hampurilaisateria.
Illalla puolentoista tunnin liikunnan jälkeen about 1/2 litraa limonaadia, 10-15 karkkia ja viisi pinaattilettua + pari voileipäkeksiä.
aamulla 2 palaa ruisleipää ja kaksi hapankorppua, tomaattia ja kurkkua päällä, lisäksi appelsiini. Appelsiinimehua.
Päivällä riisiä ja kanakastiketta, 2 kauraleivänpalaa, suolakurkkua päällä. Piimää.
Illalla perunapiirakka ja suolakurkkua, kaakaota ja jälkkäriksi yksi tuutti.
Ja olen raskaana, että imetän esikoista samalla.. ja kävin 1,5 tunnin vaunulenkillä päivällä.
aamu, kahvia.
päivä, kahvia
iltapv. klo 5: pieni hesen juustohampurilainen
iltapala klo 8: seitä ja perunoita, 1 ruisleipä.
iltapala klo 23: 10 geishakarkkia.
Tiedän että ruokarytmini on päin persettä, mutta aamuisin ei vain maistu. Menee yleensä neljään ennen kuin syön päivän ekan kerran.
en oo laihduttaja enkä suklaan puputtaja vaan lihaksikas ja siksi painoa enemmän :)
Aamupala: 1 itse leivottu vehnä-ruissämpylä, 1 ti 30% beceliä, 2 siivua ohuen ohutta kinkkua. 1,5 dl maustamatonta ja rasvatonta A-jogurttia ja 1 tl kuningatarhilloa. Kuppi teetä maidon kanssa.
Lounas: 3 dl makaronilaatikkoa, lasi 1% maitoa ja noin 200g aurinkokasviksia
Välipala: Sämpylän puolikas, sipaus margariinia ja kinkkusiivu, 0,5 banaania ja lasi maitoa
Päivällinen: 2 pientä perunaa, 3 ohutta siivua uunissa valmistettua possun ulkofilettä, puoli lautasellista salaattia, 2dl keitettyä parsakaalia ja noin 0,5 dl ruokakermasta tehtyä kastiketta
Iltapalaksi meinaan syödä 1,5 dl itse tekemääni maitokiisseliä ja 1 tl kuningatarhilloa.
Imetän, mutta yritän katsoa mitä syön. Tavoitteena olisi painaa joku päivä 65 kg...
ja mä vielä laihdutan! Syön 1700 kcal päivässä (harrastan liikuntaa päivittäin).
Mulla mitat 71 kg /175 cm.
aamulla kahvia 2 ruisleipää ja kinkkua ja kananmuna
lounas 2 pientä perunaa, jauhelihakastiketta, salaattia ja ruisleipä
kahvia
päivällinen 3 perunaa, lihakastiketta ja 2 ruisleipää
enkä syö tänään enää mitään muuta, juon vettä
Enkä yleensä syö normaalia ruokaa varmaan edes tarpeeksi. Mun liikakiloni tulee lähinnä siitä, että toi suklaapatukka tai muu vastaava herkku on ihan liian yleinen juttu. Samoin joskus on harvoja kausia, jolloin tulee ahmittua kamala määrä vaikka mitä, ja silloin paino on pompannut ylöspäin, eikä sitten kuitenkaan laskenut, kun olen palannut normaaliin.
9
Klo 17 aikoo vielä syödä nakit ja ranskikset (määrästä ei tietoa??) ja laskiaispullan ja LISÄKSI vielä illalla tacoja miehen kanssa!
Miten joku jaksaa tai miten voi tehdä mieli tacoja vielä illalla kun on syönyt noin massiivisen päivällisen?
jugurtin ja neljä mandariiniä. En usko, että syön muuta
Paino 81 kg
Tässä kysyttiin tämän päivän ruokavaliota ja tänään on tällainen päivä. Huomenna en ehkä syö muuta kun voileivän.
Määriä en laittanut koska en tiennyt paljon aioin syödä.
Nyt on ranskalaiset syöty,nakkeja en syönytkään. Ranskalaisia meni ehkä saman verran kuin mäkkärin pienet ranskalaiset. Pullia söin 2 kappaletta.
Tacoja syön sitten 21 jälkeen (meillä tacoissa on kanaa,aurajuustoa ja salaattia). Niitä syön 2.
Tiedän että syön oudosti,olen syömishäiriöinen enkä osaa syödä oikein.
Ja kommentoin lähinnä siihen kun jonkun mielestä syötiin ihan tavallisesti ja vähänkin.
Aamupala: Kuppi kahvia
Ruoka: 200g spaghetti bolognesea + lasi rasvatonta maitoa
Välipala: 2dl Vadelmakiisseliä ja 1rkl kermavaahtoa
Välipala: 3 riisikakkua juustolevitteellä ja kuppikeitto
Välipala: 100g kuivattuja luumuja
Aamulla söin puolikkaan teeleivän, juustoa ja margariinia. Töissä söin porkkanaraastetta, jäävuorisalaattia, 2 perunaa ja kasviskastiketta. Lisäksi äsken vedin melkein kokonaisen tummasuklaalevyn tätä palstaa lukiessani (ihan huomaamatta, mikä on aika pelottavaa). Aion syödä vielä teeleipää ja jonkun hedelmän illemmalla. Ja mun läskit koostuu lähes pelkästään suklaasta, koska sitä mulla on ikävä tapa vetää pari levyä viikossa, aiemmin enemmänkin.
Aamupala klo 10: kauralesepuuroa, kaksi mukia kahvia, omena, hapankorppuviipale
Päivällä klo 13.30: pieni suklaapatukka (lankesin, olen herkkulakossa)
klo 14 kaksi palaa paahtoleipää, paljon kevymetvurstia, kahvia
Aion syödä:
iltaruuan, en tiedä vielä mitä (ehkä makaronilaatikkoa tai kanaa ja riisiä), salaattia, hedelmä
Iltapalan: pari palaa leipää tai 4-5 hapankorppua, mahdollisesti viili, hedelmää
Painan 84 kiloa, imetän, en ehdi liikkua
Aamulla kaksi leipää, päällä meetwurstia ja punajuurisalaattia, kahvi ilman mitään lisiä.
Päivällä puolikas maksalaatikko (saarioinen) ja vähän jäljelle jäänyttä punajuurisalaattia.
Illalla kotiruokaa (en tiedä vielä mitä, koska mies tekee).
Juon vettä paljon ja iltaruualla rasvatonta maitoa.
89 kg
Oon juonu tänään 5 kuppia kahvia, 4 ruisleipää jonka päällä metvurstia ja Aktivia jogurtin. Syön vielä ainakin perunoita, lihakastiketta ja salaattia täyden lautasellisen, sekä illalla 2 leipää. kahvia juon varmaan vielä pari kupillista.
Aamulla kolme kuppia kahvia (puolet kahvia, puolet rasvatonta maitoa) ja kolme palaa suklaata. (Meillä ei ollut leipää eikä tehnyt mieli puuroa, siksi jätin aamupalan väliin.)
Lounaalla pari siivua kasslerlihaa, yksi peruna ja lautasellinen vihersalaattia. (vihreä salaatti, tomaatti, kurkku, oliivi, salaattijuusto)
Välipalaksi päärynä.
En vielä tiedä, mitä syön illalla. Varmaan ainakin pari appelsiinia pois vanhenemasta, ja salaatin loput. Ehkä ruisleipää ja kevyttuorejuustoa. Lämmintä ruokaa en syö enää tänään.
Tästä ketjustahan käy ilmi just se, miksi ihmiset ovat ylipainoisia.
Kauheesti kaikkea herkkuja, kakkuviipale siellä, suklaata täällä, pullaa, munkkia, keksiä. Jokaisen terveellisenkin ruoan yhteydessä napsitaan jotain herkkua. Pari sipsiä, vähän kakkua. Tosi monelta puuttuu terveelliset lämpimät ruoat.
Ei ihme, jos kukaan ei laihdu, jos ei ymmärrä, että nuo kuvatut päivän ateriat ovat tosi epäterveellisiä.
Leipä ja jotain, taas leipä ja jotain, ja kahvia ja jotain. Kun pitäis syödä kunnon aamiainen, kunnon lounas, kunnon päivällinen ja välissä napsia vihanneksia ja hedelmiä.