Olenko ihan kohtuuton?
Mieheni työkaverin tyttöystävä kysyi multa, lapsestamme 1kk, että oliko tämä nyt ihan suunniteltu??? (Kyllä oli, yli vuoden yritimme...)
Tämän jälkeen hän alkoi kommentoida, että itse sitä toivoisi lasta tehdessä, että kaikki olisi mahdollisimman hyvin. (...)Jonka jälkeen vihjaili minun kesken oleviin opiskeluihini, siihen ettemme ole naimisissa, huonoon rahatilanteeseen jne..
Ja kyllä, yliopisto opinnot ovat veilä kesken, emme ole naimisissa ja mies, tienaa ihan tarpeeksi perheen elättääkseen.
Olenko siis aivan kohtuuton, että pahoitin mieleni..?
Kommentit (30)
Mistä tuollaisia ihmisiä edes sikiää? Siis kommentoineen naisen kaltiaisia. Joko hän on erittäin kateellinen tai vain tahditon. Paljo kuuluu hänelle!
nimim. myös itse suorapuheinen (TARVITTAESSA, mutta ei kysyisi moista!)
Suorapuheisuus ei ole missään määrin kehuttava ominaisuus, jos ei tajua missä menee raja! Mitä ihmisten päässä liikkuu.?????????????????????
Suorapuheisuus ei ole missään määrin kehuttava ominaisuus, jos ei tajua missä menee raja! Mitä ihmisten päässä liikkuu.?????????????????????
kun ap oli sanonut lapsen olevan toivottu. Ei kaikkea pidä ottaa itseensä. t: 2
Jotkut ihmiset on sillä tapaa yksinkertaisia, että kuvittelevat kaikkien kuuluvan heille, eivätkä osaa säädellä puheitaan tilanteen mukaan, vaan päästävät kaiken ulos "touuden torvina". Ehkä heillä on hieman suppea katse elämään ja ajattelevat asioiden kuuluvan mennä aina jollain suoraviivaisella tavalla.
T: Kahden pojan äiti, jolla edelleen se G tekemättä, mutta jonka mies tienaa myös niin, että pystyy perheensä elättämään.
Sivistymättömyyteni ei kaiketi ole luettavissa näistä viesteistä. Jonkun toisen ehkä.
Voi herranjestas sentään... ja millainen äiti sitten vastaisi, että "ei ole yhtään toivottu, tämä lapsi on lisäksi ihan kauhea, kukahan tämän ottaisi?"
Huh-huh... et ole yhtään kohtuuton, ap.
Tuo ap:n miehen työkaverin tyttöystävä on kymmenen vuoden päästä jonottamassa lapsettomuushoitoihin, kun hän 35-vuotiaana on saanut kerättyä riittävän varallisuuden ja koulutuspääoman voidakseen yrittää lasta, ja muutenkin kaikki on elämässä "taydellistä".
yrittänyt arvostella, kertoi vain mitä omassa päässä liikkuu.
Mä olen huomannut, että jos ihmistä itseä häiritsevät omassa elämässä jotkin asiat, ja joku muu omissa kommenteissaan sivuaa näitä, menee herne nenään. Jos olisit sinut valintojesi kanssa, et olisi pahoittanut mieltäsi.
huutelee! Älä välitä, vaan nauti pikkuisestasi! Harmi, jos olet mielesi pahoittanut.