Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiskohan enään paskemmin asiat olla?

Vierailija
25.09.2008 |

sain hyvän työn toiselta paikkakunnalta. no päätimme että muutamme työnperässä ja ostamme asunnon.

pankki ei kuitenkaan myönnä lainaa koska minulla luottotiedoissa merkintä. mies ei yksin lainaa saa niinpaljoa mitä tarvimme ja minun merkintä sit pilaa koko homman. pitikin silloin 17 vuotiaana olla tyhmä:( nyt tästä kärsii koko perhe.

tuloista tai mistään ei mikään ollut kiinni vain tästä merkinnästä ja maksutkin siitä jo maksettu 3v sitten. pankki sanoi että tiedot näkyvät 5-10v :(

kellään ollut samaa tilannetta ja oletteko saaneet lainaa? jos olette niin mistä pankista?

no eikai tässä auta muu kun soittaa uuten työhön että en tulekkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin, että merkinnät näkyvät kolmen vuoden sijaan enää kaksi vuotta.

mielestäni näin oli.

Vierailija
2/9 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on vielä kuitenkin se kuka on töissä, itse olen opiskelija. Hänellä tosin oli melko pieni perintäjuttu (huolimattomuudesta johtunut puhelinlasku tms). Voisiko johtua jotenkin tuosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä tai joku perheenjäsen voisi olla vaikka vakavasti sairas tai kuollut. Materiaa se vaan on.

Vuokralle vaan, kyllä sen on moni muukin kestänyt :)

Vierailija
4/9 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on heti kämppää olla ostamassa. Asutte ensin vuokralla ja säästätte, niin ei tarvi sitä lainaakaan olla niin paljon.

Vierailija
5/9 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se merkintä joskus häviää..

Vierailija
6/9 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on heti kämppää olla ostamassa. Asutte ensin vuokralla ja säästätte, niin ei tarvi sitä lainaakaan olla niin paljon.

Vierailija
7/9 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni kylä keskellä ei mitään.

Vierailija
8/9 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt o pankkineiti puhunut shittii..

jos luottotiedoissa merkintä näkyy se kaksi vuotta silloin kun se ei mene oikeuden kautta. jos menee oikeuden kautta näkyy se neljä vuotta. heti kun maksaa velan pois voi soittaa tähän kyseiseen paikkaa mistä lasku mennyt ulosottoon että he ilmoittavat suomen asiakastietoon että lasku hoidettu. näin sinne tulee merkintä että lasku maksettu mutta tämä merkintä näkyy kuitenkin sen 2/4 vuotta siellä.

lainaa pitäisi kyllä saada jos vakituinen työ, vaikka merkintä jos vain ne laskut on siis hoidettu.

tiedän tämän koska minulla meni, hoidin laskut mutta merkintä näkyi 4 vuotta. olin vakituisessa työssä, sain luottokortin ja olisin saanut asuntolainaakin, mitä en sitten koskaan nostanut. (kävin nordeassa ja sampo-pankissa)

Vierailija
9/9 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i....

Niin ne vanhat teot vaan tulevat esiin. Ja hyvä niin.