Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku poikaoletettu urheilija valitti radiossa kun omilleen muuttaessa pitää tiskata itse ja lisäksi vieläpä pestä pyykkiäkin

Vierailija
29.02.2024 |

Voiko tosiaan ihmisellä olla näin vaikeaa? Josko jättäisi sen intomielisen kuntoilun pois ja keskittyisi olennaiseen?

.

Uutisen löydätte Ylen sivuilta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaoletettu, WTF???

Vierailija
2/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaoletettu, WTF???

Woke kieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke = aikamme syöpä

Vierailija
4/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittanut mitään.

Totesi rehellisesti kun 15-16 vuotiaana muuttaa omilleen on arjen aikatauluttaminen vaikeaa, kun kaikesta pitää itse huolehtia.

" Yhtäkkiä piti aikatauluttaa koko arki itse ja ottaa haltuun uusi iso kaupunki, joukkue, treenit ja koulu. Puolessa vuodessa arki on löytänyt rytminsä ja nyt sujuu hyvin."

https://yle.fi/a/74-20074651

Miksi aina pitää vääristellä.

Hyvin harva teini, jos kukaan, kotona asuessaan hoitaa ihan kaiken itse.

Vierailija
5/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaoletettu, WTF???

Woke kieltä

No ei ole. Tuo on persukieltä. 

Vierailija
6/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se korkeushyppelijä?

Vierailija
7/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpaurheilevan nuoren äitinä, en tiedä missä välissä nuori ehtisi tehdä mitään isompia kotitöitä. Aamulla treeni, aamupala, kouluun, koulusta kotiin ruoka, treeni ruoka nukkumaan. Vapaapäivänä on varmaan kiva nähdä kavereita tai lukea kokeisiin yms. 

Vierailija
8/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jutussa tosiaan puhutaan näistä alaikäisenä kiekon perässä kotoa muuttavista nuorista. Moniko 15 - 17-vuotias oikeasti kotona asuessaan hoitaa kaikki siivoukset, pyykkäämiset, ruoanlaitot jne?

https://yle.fi/a/74-20074651

Vierailija
9/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se korkeushyppelijä?

Se Jade?

Vierailija
10/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tää on tätä kun mamma on tehnyt kaiken. Kannattaa kasvattaa ne lapset tekemään kotitöitä niin ei tule yllärinä.

Vierailija
11/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpaurheilevan nuoren äitinä, en tiedä missä välissä nuori ehtisi tehdä mitään isompia kotitöitä. Aamulla treeni, aamupala, kouluun, koulusta kotiin ruoka, treeni ruoka nukkumaan. Vapaapäivänä on varmaan kiva nähdä kavereita tai lukea kokeisiin yms. 

Jep. Mun tytär muutti kesken lukion 18-vuotiaana urheilun perässä. Tuskaili välillä, kun ei meinaa pyykkiä ehtiä pesemään, kun ei ehdi olla kotona missään välissä riittävän pitkää aikaa. Ohjeistin ajastamaan pyykkikoneen käynnistymään joskus aamuyöllä ja ripustamaan pyykit aamulla ennen kouluun / aamutreeneihin lähtöä.

Vierailija
12/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin tuolla somessa videoon, jossa transihminen ilmoitti haluavansa kohdunsiirron. Ei saadakseen lapsen, vaan ollakseen ensimmäinen trans, joka on tehnyt abortin. Jossain jenkkilässä vissiin tämä. Miettikääs tätä pitkään ja hartaasti. 

Ups, väärä ketju. (Sori siitä.)

Vierailija
13/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin tuolla somessa videoon, jossa transihminen ilmoitti haluavansa kohdunsiirron. Ei saadakseen lapsen, vaan ollakseen ensimmäinen trans, joka on tehnyt abortin. Jossain jenkkilässä vissiin tämä. Miettikääs tätä pitkään ja hartaasti. 

Mitenhän tämä kommentti liittyi keskusteluun, joka koskee 15-16-vuotiaita kotoa pois muuttaneita jääkiekkoilijoita?

Vierailija
14/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa kauas poismuuttaminen on iso muutos nuoren elämässä. Monta asiaa muuttuu kotona asumiseen verrattuna.

16 vuotias on vielä nuori. Valmiudet vastata itse  ruoasta, pyykeistä ja siivoamisesta koulun, treenin, palautumisen ja levon lisäksi vaihtelee. 

Tsemppiä itsenäiseen elämään :)

Vierailija
15/15 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoa kauas poismuuttaminen on iso muutos nuoren elämässä. Monta asiaa muuttuu kotona asumiseen verrattuna.

16 vuotias on vielä nuori. Valmiudet vastata itse  ruoasta, pyykeistä ja siivoamisesta koulun, treenin, palautumisen ja levon lisäksi vaihtelee. 

Tsemppiä itsenäiseen elämään :)

Kyllä.

Artikkelissa Jussi Jokinen kiittää vanhempiaan.

" Täytyy kiittää vanhempia hyvästä kotikasvatuksesta, että osasi hoitaa kaikki asiat ja pystyi itsenäistymään 16-vuotiaana, Jokinen kertoo."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan