Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (21144)

Vierailija
21141/21144 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla myös Finlandiakirjaa:

https://www.finlandiakirja.fi/fi/ostetaan-kirjoja-kirjojen-kierratys

Eipä sillä tienaa, mutta jos tarkoitus on päästä kirjoista eroon, parempi vaihtoehto kuin roskis ainakin.

No eihän tuolla kerrottu edes hintaa. Onko se 10 sentiä kirja vai euro

Vierailija
21142/21144 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta löytyi keino, jolla vähentää kylpypyyhkeitä Teini-ikäinen tytär, joka värjää hiuksiaan ja ilmeisesti huuhtelee värin huolimattomasti tai käyttää pyyhkeitä hartioilla suojana jne. Ei lähde hiusvärit sitten millään. Harmi vaan että yksi kiva Marimekon pyyhe on myös mennyt tässä värjäysrumbassa. Ihan käyttökelpoisiahan nuo värjääntyneet pyyhkeet ovat edelleen, mutta menevät nyt koirapyyhkeiksi.

---

Toki koirakin pyyhkeitä tarvitsee, mutta miksei tytär voisi käyttää sitä yhtä ja samaa pyyhettä aina hiuksia värjätessään? 

tämä! Meillä tytär käyttää sitä samaa pyyhettä aina värjäyksessä. Äly hoi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21143/21144 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt ovat ihania. <3

Kirjoitin aikaisemmin viestin (joka ilmeisesti hävisi), jossa kerroin, että oma teinityttöni hamstrasi itselleen minun vanhat 2000 -luvun merkkivaatteet, joita olin säilyttänyt kaapin perällä, teemalla "sitten kun laihdun". Olin viemässä niitä vihdoin pois, mutta tyttö näki ne ja käyttää niitä nyt lähes päivittäin koulussa. 

Eilenkin lähti kouluun isoäitinsä 70 -luvun farkuissa, joita itse käytin 2000 -luvun alussa... :D

Meillä kävi samoin! Olin hamstrannut 90-luvun vaatteitani ja teini otti kaikki käyttöön. Ovat kuulemma tosi cool. 

Vierailija
21144/21144 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse saanut 3 torikauppaa tehtyä (myyjänä) viikon sisään. Rahallisesti se ei ole iso juttu mutta tulin iloiseksi kun edellisen kuukauden sisään ei mikään mennyt kaupaksi. 

Itse olen ostanut muutaman vaatelahjan joululahjaksi perheenjäsenille sekä itselleni kosmetiikkapakkauksen viikon sisään, lisäksi rahaa on kulunut kahvitteluihin ja lounaisiin ystävien kanssa. 

Kirjaston ilmaishyllystä otin 2 kirjaa joita tarjoan luettuani yhdelle ystävälle tai jos hän ei halua vien takaisin kirjastoon. Joskus olen nähnyt ilmaishyllyjä myös jossain huoltoasemilla ja kahviloissa. Kannattaa pitää silmät auki. Tämä tiedoksi sille joka kyseli minne viedä kirjoja. Myös Kontti ja Fida ottavat kirjoja vastaan. 

Mulla kirppisrahat ovat ns korvamerkittyä rahaa. Laitan summat ylös ja ostan niillä itselleni jotain. En vaan keksi mitään. Lähdemme kesällä Japaniin, siellä rahaa kyllä menee