tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (21123)
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta löytyi keino, jolla vähentää kylpypyyhkeitä Teini-ikäinen tytär, joka värjää hiuksiaan ja ilmeisesti huuhtelee värin huolimattomasti tai käyttää pyyhkeitä hartioilla suojana jne. Ei lähde hiusvärit sitten millään. Harmi vaan että yksi kiva Marimekon pyyhe on myös mennyt tässä värjäysrumbassa. Ihan käyttökelpoisiahan nuo värjääntyneet pyyhkeet ovat edelleen, mutta menevät nyt koirapyyhkeiksi.
Kiellä värjäys. Kerro mitä kaikkea myrkkyä nuo sisältävät ja mitä vahinkoa aiheuttavat. Jos ei lopeta värjäystä niin maksa edes käynti kunnon kampaamossa. En itse olisi saanut teininä edes leikata hiuksiani. Kampaajalle en tietenkään päässyt ja äiti sitten suuttui kuin leikkasin hiuksiani itse, enkä äitini mielestä osannut ja lopputulos oli muka hirveä. En olisi halunnut muta kuin leikata hiuksiani lyhyemmäksi.
Tulin tänne valittamaan vielä lisää kuinka ei meinaa mennä mikään kaupaksi. Eihän tässä enää mitään uskalla ostaakaan kun omaksi ristiksi kaikki tulee. Hinnaksi en suostu laittamaan millekään alle 4 euroa, alle 4e säästää helposti ruokakaupassa valitsemalla vaan halvempia tuotteita tai jättämällä jotain turhaa pois. Jos pitäisi 2 e:lla antaa pois niin yhtä hyvin käytän itse tai laitan konttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta löytyi keino, jolla vähentää kylpypyyhkeitä Teini-ikäinen tytär, joka värjää hiuksiaan ja ilmeisesti huuhtelee värin huolimattomasti tai käyttää pyyhkeitä hartioilla suojana jne. Ei lähde hiusvärit sitten millään. Harmi vaan että yksi kiva Marimekon pyyhe on myös mennyt tässä värjäysrumbassa. Ihan käyttökelpoisiahan nuo värjääntyneet pyyhkeet ovat edelleen, mutta menevät nyt koirapyyhkeiksi.
---
Toki koirakin pyyhkeitä tarvitsee, mutta miksei tytär voisi käyttää sitä yhtä ja samaa pyyhettä aina hiuksia värjätessään?
Koska tyttären tuntien hän nappaa ensimmäisen käteen osuvan pyyhkeen. Muistuteltu on..
---
Toki koirakin pyyhkeitä tarvitsee, mutta miksei tytär voisi käyttää sitä yhtä ja samaa pyyhettä aina hiuksia värjätessään?