Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonet asiaa!

Vierailija
15.01.2008 |

Jos kohteesta on tullut useampi huuto niin saako sen sulkea ennen huudon päättymistä? Voittajahuudon omaava vaan laittoi viestiä ja toivoi huudon sulkemista ja minä mietin onko se korrektia muita huutajia kohtaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan saada vielä paljon enemmän rahaa kohteestasi jos innostuvat " viime metreillä" kilpaa huutamaan:)

Sitä tuo nyt voittohuudon tehnytkin pelkää ja siksi pyytää sulkemaan kohteen jo nyt, joten minä en sulkisi!:)

Vierailija
2/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on oikeus sulkea huuto millon vaan kuhan myyt sille joka on voittajana huutajana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin etten sulje kauppaa, koska se päättyy jo maanantaina ja kenties saan siitä muutaman euron lisääkin, jos huutoja tulee :)

Ap.

Vierailija
4/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sulkenut kohdetta ja hintaakin sain yli puolet enemmän kuin tuo yksi oli tarjonnut. Ilmeisesti 2 ihmistä halusivat välttämättä saada vaatteen ja sain siitä jopa pari euroa enemmän kuin uutena.

Vierailija
5/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tiesin että hän haluaa tuotteen ja huutelin sitten tuplatunnuksilla siihen 20 eur lisää.

Vierailija
6/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut huutajat laittaisivat nimimerkkisi aivan varmasti muistiin... Osta heti -hinnat on kiireisiä vartan, tosin niitähän ei kaikissa kohteissa ole, mutta kuitenkin. Odottakoon ostaja kaupan loppuun, on minun mielipiteeni.

Vierailija
7/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

What goes around, comes around...

Vierailija
8/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ymmärrettävää jos olisi joku syy, esim. tuotetta tarvittaisiin aiemmin kun se sulkeutuu, mutta silloin sitä varmaan ensin kysytään ja sitten vasta huudetaan.