Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Yleensä mulla on cokista lasissa ja napostelen juustonaksuja :)
15.11.2008 |
Nytpä on vodkaa ja mehukattimehua (muuta ei löytynyt). Kaveri jonka kanssa ei olla moneen kuukauteen parannettu maailmaa tulee kohta seurakseni.
Ihanaa :) Mukavaa iltaa kaikille :)
Kommentit (2)
joku muuki löytäny yhdistelmän cokis ja juustonaksut, ihan parasta!! =D
Pitäiski pitkästä aikaa herkutella moisilla eväillä joskus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla yleensä punkkulasi. Nyt kohta sipsejä ja dippejä, pitkästä aikaa.
Ehkä lasi skumppaa ja punkkua myöhemmin. Kyllä arjessa pitää vähän juhlaa olla!
Hauskaa iltaa!