Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis uskotteko todellakin tähän hömppään, että ihminen ei laihdu, jos

Vierailija
22.05.2008 |

syö liian VÄHÄN? Sallikaa mun nauraa.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asiasta halutaan tieteellisiä todisteita. Koita nyt vain opetella elämään asian kanssa.

Vierailija
22/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmä? Ai et ole vai? Annas tieteellistä näyttöä että et ole? Ai ei löydy vai? Oot sitten lehmä, yritä vaan elää sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmä? Ai et ole vai? Annas tieteellistä näyttöä että et ole? Ai ei löydy vai? Oot sitten lehmä, yritä vaan elää sen kanssa.

Saat vielä veritulpan. Koita nyt hyvä ihminen rauhoittua :D

Vierailija
24/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä laihdutus on sen verran iso bisnes. Mutta kun ei ole, niin ei ole.

Vierailija
25/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ole olemassa tieteellistä tutkimusta kaikista asioista. Ns maalaisjärki ja pitkä kokemus on usein tieteellisyyttä parempi ohjenuora.

Vierailija
26/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tieteellistä tutkimusta aiheesta löydy? :D Ejjuma...

Vierailija
27/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun eka kommentti sun tyhmyydestä, katsos kun sua pitää idioottina useampi kuin yksi ihminen.

Vierailija
28/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun eka kommentti sun tyhmyydestä, katsos kun sua pitää idioottina useampi kuin yksi ihminen.

ns. tiedettyjä totuuksia. Koita nyt hyvä ihminen elää tämän asian kanssa :D

Vierailija
29/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistettu olevan, mutta jonka kaikki lääkärit tunnistavat? Kieltäydytkö hoidosta ja vaadit tieteellistä tutkimusta?

Vierailija
30/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. tiedettyjä totuuksia. Koita nyt hyvä ihminen elää tämän asian kanssa :D

Vierailija
31/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistettu olevan, mutta jonka kaikki lääkärit tunnistavat? Kieltäydytkö hoidosta ja vaadit tieteellistä tutkimusta?

Vierailija
32/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti löytyy uusia sairauksia ja tauteja. Samanlaiset oireet usealla ihmisellä ja jossain vaiheessa tajutaan, että tässähän on kyse sairaudesta. Sopivaa lääkitystäkin kokeillaan ja usein löydetäänkin. Voi mennä kuitenkin vielä vuosia tai vuosikymmeniä ennenkuin tieteellisesti tutkitaan ja todetaan ko sairaus, jolloin se usein saa uuden virallisen nimen. Tällaisia on ollut mm paniikkihäiriö, lihasreuma.... ihan vain pari mainitakseni. Etsipäs itse ja perehdy asiaan.

Vierailija
33/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti löytyy uusia sairauksia ja tauteja. Samanlaiset oireet usealla ihmisellä ja jossain vaiheessa tajutaan, että tässähän on kyse sairaudesta. Sopivaa lääkitystäkin kokeillaan ja usein löydetäänkin. Voi mennä kuitenkin vielä vuosia tai vuosikymmeniä ennenkuin tieteellisesti tutkitaan ja todetaan ko sairaus, jolloin se usein saa uuden virallisen nimen. Tällaisia on ollut mm paniikkihäiriö, lihasreuma.... ihan vain pari mainitakseni. Etsipäs itse ja perehdy asiaan.

kun sinä aloit väittää, että tällaisia sairauksia on, niin saat kyllä ihan itse etsiäkin niitä.

Vierailija
34/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan ammattitaitoisiin lääkäreihin ja ravitsemusterapeutteihin silloinkin kun heillä ole uusinta tieteellistä tutkimusta sairaudesta tai ravintoongelmasta kertoa.

Vierailija
35/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan ammattitaitoisiin lääkäreihin ja ravitsemusterapeutteihin silloinkin kun heillä ole uusinta tieteellistä tutkimusta sairaudesta tai ravintoongelmasta kertoa.

tieteellisiä tutkimustuloksia mistään olemattomista sairauksista. Sinä nostit tämän puheenaiheeksi, joten laitapa se google laulamaan. Yritin etsiä tieteellistä todistusaineistoa säästöliekistä, mutta eipä löytynyt.

Vierailija
36/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei vain aina ole tutkittu tieteellisesti. Onhan paniikkihäiriökin ollut olemassa yhtä kauan kuin ihmiskunta, mutta vasta jokunen aika sitten se on tutkittu ja saanut nimen.

Vierailija
37/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lääkärintodistukseen tarvitaan edelleen joku muu diagnoosi.

Vierailija
38/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lääkärintodistukseen tarvitaan edelleen joku muu diagnoosi.

Kyseisellä diagnoosilla oli sairaslomalla 2 kk.

Vierailija
39/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt on jo tutkittu ja todettu oikeaksi sairaudeksi. Juuri näinhän näitä asioita käsitellään. Ensin todetaan ja sitten ajan kanssa tehdään jos tehdään, tieteellinen tutkimus.

Vierailija
40/70 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuon aloitusviestin, sen jälkeen en ole kommentoinut mitään. Mitään tutkimustuloksia en kaipaa aiheesta, johon en usko muutenkaan. Mutta keskustelkaa vaan.

t. ap