Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajan 6kk vauva painaa yli 10kg?!?!

Vierailija
29.11.2012 |

Mahtaa vauva syödä paskaa ruokaa.... Tuleva diabeetikko! Ko. Blogi on siis "PAKSUNA" ja bloggaaja kixi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika painoi tuossa iässä 11kg....

Vierailija
2/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ei oo koskaan lihavia, niiden paino vaan voi vaihdella paljonki. Silti se on normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, no eipä paina kovin paljon enempää kuin meidän poitsu saman ikäisenä. Mitat oli silloin 9,65 kg ja 73,5 cm. Ja pelkällä rintamaidolla kasvoi. Sittemmin kasvu on tasaantunut, ja +1 -käyrällä mennään nyt sekä painon että pituuden puolesta. Täysimetetyt vauvat kasvavat yleensä alkuun hurjaa vauhtia. Ei ole kyse mistään diabeteksestä. :D

Vierailija
4/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 11,5 kk ikäinen poikani painaa nyt 9,4 kg ja on aika solakassa kunnossa, kun kävelee ja liikkuu koko ajan. Eihän 6-kuinen ole vielä kovin pitkäkään eikä liiku juuri yhtään.

Vierailija
5/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen painot on kovin erilaisia. Mulla on kolme lasta, jotka kaikki on painaneet syntyessään viisi kiloa tai yli. Alakautta olen heidät synnyttänyt ja olen itse ihan kunnossa. Ei ole vielä diabetestakaan. Olen 44. Lapsistani yksi on hippusen ylipainoinen, kaksi hoikkia. Kaikki ovat huomattavasti keskiarvoa pitempiä. Kenelläkään ei ole ainakaan vielä diabetesta eikä mitään muutakaan kroonista sairautta. Kaikki ovat hyviä koulussa.

Mutta tietysti saat halveksia minua ja lapsiani, jos haluat.

Ai niin: Minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Olen töissä. Palkkani on hyvä.

Mutta toki saat pitää minuakin WT:nä.

Vierailija
6/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk painoa en muista

Vierailija
7/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tissimaidolla!

Olisiko pitänyt laittaa laihikselle? ;)

Vierailija
8/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 11,5 kk ikäinen poikani painaa nyt 9,4 kg ja on aika solakassa kunnossa, kun kävelee ja liikkuu koko ajan. Eihän 6-kuinen ole vielä kovin pitkäkään eikä liiku juuri yhtään.

Kaikki meidän lapset ovat olleet 6kk iässä 74 senttiä tai yli. Siihen 10 kiloa sopii ihan hyvin. Ei lasketa ylipainoksi millään mittarilla eikä ainakaan meidän lapset ole näyttäneet edes "pehmeiltä".

Vierailija
9/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset vauvat on ylipääTänsäkin hirveen lihavia verrattuna keskieurooppalaisiin vauvoihin. Että ihan normaali suomalainen punkero tuloillaan sieltä :)

Vierailija
10/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan juo äidinmaitoa vaan korviketta! Mutsi vetelee ympäriämpäri kaupunkia ja on ollu ulkomaillakin ryyppäämässä ja "mamiljontti" kiltisti hoitaa. Sääliks käy!

Vierailija
11/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkua vauvoja läskeiksi. Menkäähän takaisin sinne pro-ana-sivuillenne vertailemaan kylkiluitanne.

Vierailija
12/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on taas puheenaiheet!

Vierailija
13/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas joku haukkuu jotain bloggaria/blogin lasta! Eiköhän kannattaisi rajottaa tuollaista!

Lapset on eri painoisia!

Vierailija
14/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan juo äidinmaitoa vaan korviketta! Mutsi vetelee ympäriämpäri kaupunkia ja on ollu ulkomaillakin ryyppäämässä ja "mamiljontti" kiltisti hoitaa. Sääliks käy!

Meillä korvikkeella sekä soseilla kasvanut poika painoi 6 kk vanhana 8,6 kg, pituutta oli 74 cm. Samainen poika on nyt 2,5v ja painaa 15 kg ja on 94 senttiä pitkä. Hoikka poika, kasvaa keskikäyrällä tasaista tahtia.

Vierailija
15/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä korvikkeella sekä soseilla kasvanut poika painoi 6 kk vanhana 8,6 kg, pituutta oli 74 cm. Samainen poika on nyt 2,5v ja painaa 15 kg ja on 94 senttiä pitkä. Hoikka poika, kasvaa keskikäyrällä tasaista tahtia.

Vierailija
16/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tiedän että on korvikelapsi. Taitaa syödä pelkkää sokerista hedelmäsosetta tuo vauva.

Vierailija
17/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä geeneistä kiinni kun äiti on tuommoinen kitukasvuinen 150cm 50kg rääpäle..

Vierailija
18/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen yhtä blogia, jossa 3(4?)kk poika painaa 7kg. Mun 2kk tyttö painaa 4,5kg.

Niin ne lapset on erilaisia. tuo 7kg kuulosti aluksi omaan korvaan suurelta, mutta ihan normaalin näköinen lapsi on.

Vierailija
19/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen yhtä blogia, jossa 3(4?)kk poika painaa 7kg. Mun 2kk tyttö painaa 4,5kg.

Niin ne lapset on erilaisia. tuo 7kg kuulosti aluksi omaan korvaan suurelta, mutta ihan normaalin näköinen lapsi on.

Mä olisin ollut huolissani, jos omat lapseni olisivat painaneet tuon 4,5 kiloa tuossa iässä. Syntymäpainot olivat nimittäin 4kg ja 4,2kg =)

Vierailija
20/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalista..