Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko suuri ero sillä, että on kaksi lasta tai kolme?
Kommentit (3)
kolmas menee kyllä siinä samalla. eriasia on sitten neljäs.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta muutos yhden lapsen vanhemmista kahden vanhemmiksi oli suurempi kuin muutos kolmannen tullessa. Siinähän hän on mennyt joukon jatkeena oikein mukavasti.
Alue: Aihe vapaa
Tämähän tietysti riippuu lapsista ja vanhemmista ja monista muista seikoista...joku muu voi olla eri mieltä mutta minusta kolme menee kyllä siinä kuin kaksikin.