Lue keskustelun säännöt.
Fanaatikot ovat vaarallisia! Oli sitten aihe mikä tahansa...
Kommentit (4)
Eikö jokainen ole jonkin asian suhteen fanaatikko?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hän ajattelee, että tulee varmasti palkituksi ajatuksistaan jollain tavalla (taivaassa/seur. elämässä)
No kyllä sen huomaa ihan maalaisjärjen puutteesta. On suhteellisuudentaju kadonnut. Jos joku esim. aikoo nostella ihan joka ikinen päivä täällä ketjua joka ei kiinnosta enää ketään, niin siinä on ainakin raja ylitetty. Enpä osaa kuvitella että mikään asia saisi mua noin fanaattiseen toimintaan ajettua.
Säälittävimpiä on hyväntahtoiset hölmöt -kategoriaan kuuluvat fantaatikot. Niin paljon henkistä energiaa kulutettuna niin hukkaan ja niin turhaan.