Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö paikalla

Vierailija
14.01.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen juttu, pitääkö järkyttävien selkäkipujen (lähinnä hermokipumainen) alaselässä takia huolestua. Tulivat lähes saman tien kun plussasin.

Vierailija
2/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erityisiä oireita. Jos ei vuoto ala, yleensä huomataan kun ei sydänääniä ala kuulua. Selkäkipu ei nyt välttämättä liity raskauteen.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se selkäkipu välttämättä liitykään, mutta jotenkin tuntuu liittyvän kun muissakin alkuraskauksissa ollut ja hävinnyt, mutta tämä voitti voimakkuudessaan entiset.



T. 2

Vierailija
4/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmistaa pissanäyte, joskus tulehdus oireilee vain voimakkaalla selkäkivulla.

klö

Vierailija
5/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(säännöllisistä supistuksista 1,5 h synnytykseen) Viimeksi en tässä tilanteessa saanut, mutta olisikohan ollut teoriassa mahdollista, jos lääkäri olisi ollut sopivasti paikalla? Olin siis koko1,5 h sairaalassa.

Vierailija
6/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti ehtii nopeassa synnytyksessä, sillä sikiön sydänääniäkin on tarkkailtva vähint 20 min ennen puudutusta ja ehdittävä tiputtaa reilu annos nesteitä, saatava puuduttaja paikalle jne. Valmistelut vievät n 30 min.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset eivät olleet tarpeeksi pitkiä. Nyt pelottaa toinen synnytys. Saako ponnistusvaiheessa mitään lääkettä? Itse olin kuolla kipuun, kun se kesti ja kesti ja supistukset olivat niin kivuliaita. Jos äidillä ja siskollani myös lyhyt kestoisia suppareita, niin tarkoittaako se, että seuraavassakin synnytyksessä ne ovat niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä