Ärsyttää kuunnella kun kaveri jaarittelee duunijuttujaan puhelimessa.
Mua ei oikeesti kiinnosta tippaakaan jonkun hoitoapulaisen päivä, saunottamiset, lääkärissä käynnit, syötöt, ulkoiluttamiset, työvuorot tai muutokset niissä.
Ällöttää niin, että en enää edes viitsi soittaa koko tyypille!!
Kommentit (6)
niin jaarittelen vain omia työjuttujani toiselle koko puhelun ajan.
ap
Onneksi on kyllä viime aikoina vähentänyt sitä. Kertoi erittäin yksityiskohtaisesti kaikista duunijutuistaan ja mä olin aina ihan pihalla.
Repii JOKA asiasta 5 tuntia keskustelua! Ei jaksa kuunnella. Ja kaikki on vielä " ihan kauheeta" ja moralisoi joka ikistä asiaa... Argh!
aan, vaikkei mulla ole tapahtumiin osaa eikä arpaa.
Eipä huvita enää jutella pahemmin, kun hän on niin työstään stressaantunut.
Vaikka kuinka yritän vaihtaa puheenaihetta, palaa kaverini omiin työasioihinsa.
Ei tosissaan huvita hänelle soitella, kun tietää mitä taas joutuu kuuntelemaan.
En minäkään nimittäin jaksa kuunnella enää yhtään sinun jauhamista siitä mitä kaikkea " jännää" se kotiäiti onkaan tänään touhunnut..