Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö jostain itse päättelemään onko vauva raivo- vai perätarjonnassa?

Vierailija
14.01.2008 |

Missä liikkeet tuntuvat jos vauva on pt:ssa? Häiritsee tosi paljon kun en tiedä mitenpäin tämä vauva on. Neuvolassakaan th ei osannut sanoa, " ehkä perätilassa" oli kommentti. Rv 34 menossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen pään kyllä tunsi kun se painoi tosi ikävästi kylkiluita. Mutta odota vielä pari viikkoa, kyllä ne neuvolantädit tietää jo 36 viikolla varmasti. Perätila vauvan liikkeet tuntui vähemmän kuin tämän rt:n.

Vierailija
2/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta olen kokenut, ja aina ollut yhtä epävarma siitä miten päin

sikiö oleilee. Eka vauvani oli rv 37 asti perätilassa, mutta ei se minusta liikkeiden suhteen tuntunut mitenkään erilaiselta kuin kaksi seuraavaa, jotka olivat raivotarjonnassa. Neuvolassakin tarveydenhoitajalla on ollut epävarmuutta asiasta, onneksi tarjontaa oli mahdollista tarkastaa raskauden lopulla kun olin muusta syystä menossa äitiyspkl:lle kontrolleihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä tuntuuko iso kova pallo kun tunnustelet ylävatsaasi

jos epilys ja th ei osaa arvioida tilaa niin pyydä lähete polille tai mene yksityislääkärinn

Vierailija
4/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylhäällä tuntuu potkuja mutta niin on tuntunut koko ajan vaikka vauva on ollut pää ylöspäin jostain rv 25 saakka. Välillä tuntuu kyljen alla jotain kovaa, olen ajatellut että se on ehkä pää? Ja välillä tuntuu pahoja vihlaisuja kohdunsuulla, silloin vauva suoristelee jalkoja? Neuvolalääkäri tarkistaa kyllä tarjonnan rv 36+ eli kai se sitten selviää...

Ihmettelin vain kun jotkut tuntuvat aina tietävän mitenpäin vauva oleilee.

Vierailija
5/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää alaspäin oli onneksi. Vauva oli ihan viimeisille viikoille asti poikittain vatsassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi