Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihomadoista taas, pph:n liittyy

Vierailija
14.01.2008 |

Eli meidän lapsi valitti nyt sitten kihomatoja. Annettiin sille pyrviniä. Lapsi ei ole tällä hetkellä loman takia hoidossa, mutta loppuviikosta on tarkoitus taas mennä. Mitenkähän nämä jutut on tapana hoitaa muitten lasten suhteen? Soitanko pph:lle? Onko tarkoitus järkätä joku yhteismadotus vai miten se menee?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivähoidon puolelta. Mutta kun nyt murehtii lapsenlapsiaan ja minä kun teen töitä kotoa käsin ja voin sikäli joustaa niin... Voi kele että menin puhumaan mitään!! Tyhhhhhhhmä minä!!

Vierailija
22/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa etteikö olisi ikinä ollut kellään hänen hoitolapsistaan kihomatoja! Todennäköisesti ei itse tiedä niistä paljoakaan ja pelkää ettei vaan häntä luulla huonoksi hoitajaksi ja että hän ei siivoa ikinä. Valitettavasti monet ihmiset suhtautuvat kaikkiin hyvin tavallisiin ötököihin juuri näin: Ei meillä vaan oo koskaan jne. Ja kyllä kaikkien vastuulla on ilmoittaa niistä. Itse olen ilmoittanut pari kertaa ja on siinä vaan niin iso urakka siinä siivoamisessa että en toivo kenenkään lapsistani saavan enää niitä ainakaan sen takia että joku ei KEHTAA ilmoittaa.

Uskomatonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tietää itse, että hoitopaikassa jossa sun lapset on olisi kihomatoja tai vastaavaa eikä sulle kerrota!? Ja jos tartuntaa ei tuoda ilmi, ei hoitaja voi tehdä asialle mitään. Siitä saa taas hoitaja syyt niskoilleen, ettei osaa hoitaa asioitaan ja kyse onkin vanhempien välinpitämättömyydestä. Minusta hyvä että kerroit.

Vierailija
24/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaja sanoi, että yhdellä niitä on (ei kertonut kellä). Sen takia oli jonkun aikaa ekstratarkkaa hygienian kanssa (käsidesinfiointi). Ei tarttunut meidän lapsille!

Vierailija
25/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vaan tomerasti perhepäivähoitajalle, että lapsi tulee ihan sovittuina päivinä hoitoon. Lääke on annettu eikä ole mitään syytä pitää lasta kotona.

Vierailija
26/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ilmoitat vaan tomerasti perhepäivähoitajalle, että lapsi tulee ihan sovittuina päivinä hoitoon. Lääke on annettu eikä ole mitään syytä pitää lasta kotona.

pph:n kanssa. Kiva kun saa valita kahdesta pahasta: hajoaminen töiden kanssa vai pph:n paniikki. Mä kyllä oikeasti luulen että mahdollisella ensi kerralla saa joku muu ottaa syyt niskoilleen. Hitto että pitää olla aina niin kunnollinen :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi