Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++LOKAKUUN TOIVEET VKO 3++

14.01.2008 |

Pistetään viikko pino kun en tykkää pitkistä ketjusita. Yritän siirtää seuraavakis viestiksi tän viikon kirjoitukset edellisestä pinosta.

T:Vacsuli Kp 4/30-37, yk4

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas oon tikutellu ahkerasti, mutta eipä ovista näy eikä kuulu =/ Kai nää pitkät kierrot sit on tulleet jäädäkseen, tyhmääää!!!! Kun aloteltiin tää kolmannen yrittäminen (elokuussa -06), kierrot oli nätisti 29-30 päivää (ja ovis kp 15), mutta nyt on alkanu vaan piteneen ja piteneen, voi kökkö =( No se hyvä puoli tässä on, että jos kierto on nyt taas 35 paikkeilla, niin menkat ei toivottavasti ole vielä alkanu (seuraavan kierron jälkeen) sillon kun on se eka aika lapsettomuuspolille. Ei olis kiva mennä sinne jos on menkat just sillon.

Rizza, jaksaisitko kertoa, että mitä siellä lapsettomuustutkimuksissa on tehty, jutellaanko ekalla kerralla vaan, millä aikataululla etenee?? Tehtiinkö miehen siemennesteanalyysi jo etukäteen? Meillä aika julkiselle puolelle maaliskuun alussa ja kysymyksiä alkaa olla sen tuhat...

Terveisin Nippara kp17/31-36 yk17

Vierailija
22/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä yritetään tai oikeastaan viidettä sain keskenmenon syyskuussa -07 vko 18+3. Siitä toivutaan vähitellen, on alamäkeä ja parempia päiviä. Siitä lähtien ollan yritetty uutta kääröä. Eilen kävin gynellä ja ovulaatio tapahtumassa, yksi johtofollikkeli kypsymässä. Hyvä näin, ainakin ovuloin. Joten pupuilut aloitettu... Ikää mulla 34v ja lääkäri sanoi että hedelmöittyminen alkaa olla vaikeampaa kun ikä lähenee 35v. Edelliset raskaudet olen saanut alkuun ekasta yrittämisestä. Nyt vaan mahdoton vauvakuume!! Kiva kun on tälläinen palsta saa lukea toisten juttuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää nyt on? Dpo 9 on tänään ja aamulla tuli verta paperiin. Eilen illalla alkoi toiveet vähän nousta, kun vihloi hetken tosi kovasti, ihan kaksin kerroin olin. Ajattelin, että jotain tapahtuu. Ja mikä masentavinta, ei sen tädin näillä päivillä pitäisi todellakaan näyttäytyä!

Ennen Teroja tosin täti tuli usein dpo 10. Kolme edellistä kiertoa terot auttoi ja dpot oli 12,13 ja 13. Mutta nyt sitten vissiin 8 =(.

Pitää varmaan hakea uusi Terolut-resepti? Ens kierossa mulla on ne clomitkin sitten.

Anteeksi omanapaisuus. Tervetuloa uudet ja onnea oviksen metsästäjille!

AnniHelen@ kp 23/n.28 dpo9 yk12

Vierailija
24/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tässä sitten kävi, että uutta kiertoa kohti mennään, mutta ei paniikkia..

Elikkäs semmosta kyselisin että minkämerkkistä greippimehua te ostatte ja paljon sitä päivässä juodaan? Ja sitten kun ovislimaa tulee, niin olenko ymmärtänyt oikein, että ovis on sitten limojen alkamisesta 2- jotain päivää? Ja että kannattaa hommailla sit joka toinen pävä?

Pitää nyt seurata kroppaa vähän tarkemmin, kun en ollut viime kierrossa varma oliko ovulaatio vai pillereitten lopetuksesta johtuvaa kipua oikealla puolella

alavatsaa.. Niin nythän kivut voi tulla toisella puolella, vai?

No niin ehkä joku ymmärsi,vähän sekavaa,sori.. :)

- tanni - kp3/28 yk2

Vierailija
25/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippara: Joo tottakai voin ja jaksan kertoa lapsettomuustutkimusten käynneistä. :)

Meillä oli eka aika jo viime kesäkuussa 07, jonne en sitten mennyt, kun tulin raskaaksi ja sain sitten kesäkuussa keskenmenon. Normaalisti pitäisi vuosi yrittää uudelleen ennen tuloksiin pääsemistä, mutta minut ottivat heti uudestaan jonoon, sillä oli epävarmaa, oliko raskaus kohdunulkoinen.

Lokakuussa 07 pääsimme vihdoin ensimmäiselle käynnille. Miehen simppatestin tulokset piti olla mukana paperilla erikoislääkärille näytettäväksi. Meillä tulokset olivat normaalit, joten heti sanottiin " vian" olevan minussa. Ensimmäisellä käynnillä mieheltä ainoastaan kokeilivat kivekset. Meille esitettiin paljon kaikenlaisia kysymyksiä ja sitten minulle tehtiin sisätutkimus, jossa kuvattiin kohtu ja munasarjat. Minulla ne olivat normaalit. Pitkän ja epäsäännöllisen kierron takia lapsettomuuden syyksi tuli ovuloimattomuus, vaikka saankin aina pitkissäkin kierroissa plussan ovulaatiotestiin.

Ensimmäisen vierailun lopuksi antoivat meille molemmille lähetteen labraan verikokeita varten. Miehellä testasivat hiv:in ja hepatiitit ja minulla niiden lisäksi alkukierrossa hormoonit, ovulaation jälkeen hormoonit ja kilpirauhasen yms. Kun saimme tulokset, niin saimme varata uuden ajan, jotta päästäisiin itse tutkimuksissa alkuun. Laki määrää, että nämä kokeet pitää olla tehnynä, ennen kuin hoitoja voidaan aloittaa.

Nyt tammikuussa 08 pääsimme toiselle käynnille. Siellä saimme tiedon, että koska ei ollut täysin varmuutta, että oliko aikaisempi raskauteni kohdunulkoinen, minulle pitäisi tehdä munatorvien aukiolotutkimus. Saimme ajan jo ensi viikolle! :) Lääkäri meinasi tehdä sisätutkimuksen, mutta päätti, että tutkisi paikat ensi viikolla samalla, kun aukiolotutkimus tehdään. Sen jälkeen, jos putket on auki, niin ovulaatioon annetaan potkua Clomifenilla ja jos se ei parin kierron jälkeen auta, niin sitten siirrytään inseminaatioon. Jos putkissa on tukoksia, niin ne avataan sitten tähystyksessä... Toivon sydämestäni, etten siihen joudu, vaan munatorvet olisivat auki.

Ensi viikolla menen sitten uudelleen keskussairaalaan ja puolitoista tuntia ennen aukiolotutkimusta pitää ottaa kipulääkettä. Tutkimuksessa ruiskuttavat keittosuola-ilmaseosta munanjohtimiin ja katsovat ultraäänellä, miten ilmakuplat kulkeutuvat munanjohtimien läpi.

Tällaisia tutkimuksia ovat meille julkisella tehneet. Tässä välissä kävin yksityiselläkin saamassa Clomit, mutta siitä olin täysin hiljaa julkisella. Nyt siis syön toista kiertoa Clomeja, joten toivon, että aukiolotutkimus antaisi vauhtia vauvatoiveeseen. :)

AnniHelen@: Voi, toivotaan, että veri olisi kiinnittymisestä johtuvaa!! :)

Rizza kp 6, yk 20

Vierailija
26/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä luen myöhemmin. Nyt imurointi kesken.

Asiaan siis: omenaviinietikka ruokalusikallienn, n.2-2,5dl greippimehua ei ollut paha yhdistelmä. Meni alas ihan kivuttomasti.

Donna sylki testin käyttöä olen opetellut,nyt otan sitten aamu syljestä. Vaikuttaa helpolta.

Fiilikset kaiken kaikkiaan paremmat tänään.

T:Vacsuli kp7/30-37, yk4

Vierailija
27/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen@: mun mielestä dpo 9 vois hyvin olla kiinnittymisvuotoa? Toivotaantoivotaan *bd*!

Kiirus, joten pikaisesti omia:

O-testissä eilen tasavahvat viivat, tänään myös (tästä kierrosta tulossa KAI norm.lyhyempi) ja tänään iltapäivällä tuntu tooosi vihlovaa/jomottavaa kipua hetkittäin alavatsalla, luulin et joku suolikramppi...ja sit ku helpotti niin autossa ollessani tunsin tärinäkipua myös kun menin kuopista tms. Hmm, voisko oviskipu olla noin " kovaa" ? Onneksi eilen päästiin pupuilemaan (eka kerta tässä kierrossa). Tänään ei onnaa touhuilut, huomenna sitäkin todennäköisemmin. Ollaan kotosalla kahdestaan ja muksut menee mummilaan..toivottavasti nyt eilinen tai sit huominen antas toivotun tuloksen. Ei oikein jaksaisi taas pettyä :/

Tutti kp13/28-32 yk19

Vierailija
28/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka2: veikkaan että ihmettelemäsi limäklöntti on ollut limatulppa ja sitten alkavat varsinaiset ovis limat, ovis on yleensä liman vikana päivänä (lima on juoksevaa, musitaakseni kananmunan valkuaista muistuttavaa). Kirjoita googleen perhe suunittelu niin löytyy tietoa.

tanni 84: juon Valion greippimehua 2dl päivässä (otan illalla kun aamulla tuppaa närästämään), lisäksi laitan sekaan n.1 rkl omenaviinietikkaa. Tästäkin on ketjua jossain täällä, en muista että missä. Olisko ollut lapsettomuus osiossa, ehkä. Käy säkin katsomassa tota perhesuunnittelun sivua niistä ovis limoista.

T:Vacsuli

Vierailija
29/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että kun yrityskuukausia alkaa kertyä, kuumeilu muuttaa vähän muotoaan. Aluksi sitä oli varma, että tärppi tulee nopeasti niin kuin aiemminkin ja suunnitteli jo kaiken pitkälle. Nyt ei enää tarmoa riitä... Toki sitä miettii, milloin olisi seuraava mahdollinen laskettu aika, mutta valmistautuu jo samalla henkisesti että ei tärppää kuitenkaan.

Jännä juttu myös, että nyt kun ollaan tärppiä yritetty tosissamme on tullut joka kuukausi rusehtavaa vuotoa ennen ovista. Ennen tällaista ilmiötä ei ole ollut... Mistäköhän tuollainen vuoto voisi johtua? Olen myös alkanut miettiä, että onko ovis lainkaan niinä päivinä kun olen limojen perusteella ajatellut. Aikaisemmissa raskauksissa kun laskettu aika siirtyi molemmissa ultran perusteella viikon myöhemmäksi, joten voiko siitä olettaa että ovuloisin myöhemmin kuin kierron 14. päivä??

Greippimehut on meilläkin tässä kierrossa käytössä ja oviksen ajat on käsillä nyt tai sitten vähän myöhemmin... mutta rauhallisin mielin ollaan ainakin tässä vaiheessa, voi olla että mieli on taas aivan eri parin viikon päästä =).

Tähtitiuku kp 14/26-34, yk 4

Vierailija
30/50 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippara: Mä kun sain ajan lapsettomuuspolille (julkinen), niin sieltä soittivat etukäteen ja antoivat lähetteen verikokeisiin. Sain ne tulokset sitten ekalla käynnillä, kätevää kun ne oli tehty valmiiksi. Ekalla käynnillä mulla oli just alkanu menkat, joten juteltiin vaan. Mut oli sitä paitsi yksityisellä ultrattu kuukausi sitten ja kaikki oli ok ja sain silloin lähetteen tuonne polille, joten siksikään ei ehkä ultrattu, se gyne kun on tuon keskussairaalankin lääkäri niin ultratiedot kulki. Sain ekalla käynnillä myös ajan munatorvien aukitolotutkimukseen seuraavalle viikolle (auki oli eikä tehny kipeää) ja mies sai lähetteen käydä viemässä simppanäyte (veikin seuraavalla viikolla ja tulokset saatiin parin kolmen viikon päästä-kunnossa oli).

Nipparalle vielä: joo munkaan mielestä ei kolesterolin kyl pitäs hedelmällisyyteen vaikuttaa.

Meiltä ei siis tutkimuksissa löytyny mitään vikaa, clomeilla nyt mennään ja sit kai siirrytään inssiin, jos/kun clomit ei auta.

AnniHelen@: luteaalivaiheen puolessa välissä tulee toinen estrogeenipiikki, siitä voi johtua tiputtelu. Voi tietty myös johtua kiinnittymisestä.

Tanni: juon valion greippimehua, koska siinä ei ole lisättyä sokeria. Lidlistäkin saa vissiin vastaavaa, halvemmallakin, en ole käyny ite. Join lasillisen päivässä kierron alusta ovikseen asti. Ovislimojen koostumus on tärkeä, ei niinkään määrä. Keltainen lima ei ole hedelmällistä, sit ku alkaa tulla enempi semmoista valkoista, niin se on jo jotenkin hedelmällistä. Oviksen aikaan voi tulla semmosta ihan vetistä tai sit ihan kirkasta liukasta, kananmunanvalkuaisen, tyyppistä limaa. Ovulaatiokivuista: olen lukenut netistä, että useimmin ovulaatiokivut tuntuvat oikealla, myös silloin kun ovis tapahtuu vasemmalta. Jossain tutkimukses oli todettu näin, mystistä en tiedä miks, mut siis kivusta ei välttämättä voi päätellä kummalta puolen irtoaa.

vacsuli: hyvä idea, mä ostin omenaviinietikkaa mut en ole kokeillu sitä. taidanki ens kierros ottaa sen just noin, greippimehun kanssa.

täällä mennään jo kierron loppua kohti. Testejä on tehty joka aamu mut mitään niissä ei oo näkyny, eikä oo kyl tuntemustakaan että olis raskaana. Valittevasti juhlakiertoon taitanen joutua, ens kierto siis jo yk20, huijui...vielä en silti luovuta. Jos kohta en olekaan vissiin enää hedelmällisimmilläni niin pakko sen on joskus onnistua, muuten mä en ala :) Enkä suostu uskomaan etten onnistu.

Koralli73 kp 23/25-30 dpo 8-10 yk19

Ps. ei ole vielä tiputtelua näkynyt, olen nyt omin luvin ottanu kaksinkertaisen annoksen lugeja, ehkäpä ne tepsii. No ehtiihän se kyllä vielä aloittaa, jos nyt vasta oliskin dpo8. Mut toivottavasti ei ala, niin olis ees jotain hyötyä näistä lääkkeistä vaikkei raskautuminen alkaisikaan.

Vierailija
31/50 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jaksoitte tsempata kiinnitysvuotomahdollisuudella. Luinkin siitä ja toivoin sitä, vaikka kai harvinainen oire onkin. Mutta sain tänään ei toivotun kunnian olla ensimmäinen, jonka lokakuun toiveen täti romutti =(.

Aamun aikainen vessakäynti kertoi eilisen vuodon syyn ja nyt jo polttelee selkää. Lyhyeksi jäi kierto.

Koralli: Nyt on sulle peukut pystyssä. Ei tiputtelua vielä, hyvä, hyvä! Ihanaa, kun jaksat olla positiivinen. Tartuta sitä vähän tännekin päin ;).

Tutti: Mulla ainakin on ollut välillä kovia oviskipuja. Nyt ei enää moneen kiertoon kylläkään. Jotain pientä vaan.

Rizzan ja Nipparan juttuja luin mielenkiinnolla. Pitkät yritykset teillä. Saas nähdä mihin tässä vielä itse joutuu.

Tässä kierrossa on Clomit apuna ja kai se Tero-kuurikin on haettava. Eihän tällainen 9 päivän luteaalivaihe oo mistään kotoisin.

Kierto oli siis 23 päivää.

Parempaa onnea muille! Katson vielä myöhemmin pysynkö lokatoiveissa vai alanko odotella marraskuun pinoa.

AnniHelen@ kp1 yk13

Vierailija
32/50 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille " piinaviikkoilijoille" .. Täällä on niin mukavan positiivinen henki, tosi paljon saa voimia! Itse yritän pitää hiljaiseloa, mutta täältä lueskelmasta itseni harva se päivä löydän, varsinkin näin vapaapäivinä. Tuntuu, ettei niin yksin olla tässä kauheassa vauvakuumeessa (tai ei tämä kauheaa ole, vaan ihanaa kuumetta..) :)

Alkukuu meni taas odotellessa ovista, ja nyt alkaa jänskäily. Mutta, kertokaahan kokemuksia oviskivuista. Mulla yleensä tuntunut tosi selvästi. Tämä kierto siinä erilainen, että ekat kivut tunsin vasta tänä aamuna, ja kiertopäivä jo 19/29-30. Tuntemuksiahan voi olla oviksen jälkeen, mutta kuinkahan kauan, onko kokemuksia teillä ketkä tikuttavat ja tietävät tarkkaan oviksensa? Kuitenkin näillä päivämäärillä oviksen piti olla jo monta pv sitten.

Täytyy varmaan itsekin siirtyä tikuttelemaan..

Pirtsakkaa perjantaita!

-Tua-

Vierailija
33/50 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut vielä tänne kirjoitella paljon mutta, nyt siis virallisesti täällä kun täti yllätti tänään ihan puun takaa ja se ainakin on hyvä että kierto lyheni, mutta muuten ollaan allapäin kun tunteet oli niin vahvasti plussan perässä ekaa kertaa tässä yrityksen tuskassa eli yritystä takana jo puolivuotta. Eka ja toinen saivat alkunsa heti ja nyt vain miettii koko ajan mikä on viella kun mitään ei tapahdu...

Mutta pahoittelut jollekkin muullekin kenet täti oli yllättänyt ja muille plussa puhuria....

Palailen varmaan sitten kun on jotain kerrottavaa lisää tai ollaan ohitettu ovis. ( lue välistä että pyörin täällä joka päivä ainakin lueskelemassa)

3 mami kp 1/ 26-34 yk 6

Vierailija
34/50 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutkin Clomeista tietävät. Hain äsken purkin ja ylihuomenna pitäis ottaa eka. Onko jotain mitä mun pitäis tietää? Kauanko niitä yleensä kannattaa syödä? Mulle määrättiin yksi tabletti kierron 3.-7. päivä. Purkissa on 20 tablettia.

Yllätyin muuten hinnasta, melkein 60 euroa maksoivat. Saisi tehota ;)

AnniHelen@ kp1

Vierailija
35/50 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo clomit on hintavia. Ootko varannu seurantaultraa? Mulle ei käsketty tehdä sitä, mut olis ollu kiva tietää mitä clomit tekee mulle. Harkitsen varaavani ultran seuraavaan kiertoon. Pieni riski munasarjan hyperstimulaatioon kun clomeissa on, tosin pienellä annostuksella riski on kai aikas pieni.

Mä sain saman määrän clomeja, 20 tablettia, otan 1 kpl kp 5-9. Ovis pitäs tulla jonkun ohjeen mukaan 7-12 vrk kuluttua viimeisestä annoksesta. Mulla on tullu kummassakin kierrossa jo 6 vrk kuluttua.

Tuossa aika kattava juttu:

http://www.nycomed.fi/NR/rdonlyres/745DA659-E35F-4DEB-8A0F-370E72D46C37…

Mulla ei ekassa kierrossa ollut juurikaan sivuoireita, toisessa kierrossa sit enempi. Katotaan miten käy seuraavassa, kolmannessa, kierrossa.

Kantsii hakea terotkin, mutta toisaalta clomitkin vahvistaa ovulaatiota niin ettei teroja välttämättä tarvi. Toisaalta mulla ainakin on tiputtelu jatkunu clomeista huolimatta, eli lugejen apua olen tarvinnut, joten voipi olla että säkin ne terot tarvitsit, ei niistä ainakaan haittaa ole. Clomit kun voi ohentaa kohdun limakalvoa, niin keltarauhaslisästä voipi olla hyötyä.

Meillä lapsi sairaana. yks kaks oli aamuyöstä kuumetta, ei mitään nuhaa tai yskää etukäteen. Illalla nousi nyt 40 asteeseen kuume. Nukuin niin huonosti viime yönä, että mies otti nyt vahtivuoron ja nukkuu poitsun kanssa ja vahtii sen unta (heräilee kipeänä tuon tuosta). Minä nukun vierashuoneessa tämän yön, että saan levättyä. Seuraavana yönä taas toisinpäin. Toivottavasti kuume pian hellittää. Kumma tauti tuommoinen että tulee kova kuume eikä muista flunssan oireista tietoakaan, kurkkuakaan ei valitellut. Voisiko tuo olla influenssaa vai mitä ihmettä? Vai onko tuommoisia flunssia, että alkavat noin? En ole koskaan moista nähnyt.

Nyt tarttis mennä nukkumaan, että saa levätyksi tarpeeksi.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

T. Koralli73 jonka kp:t huomenna lauantaina jo 25/25-30 ja dpo 10-12. (Pitäs testissä jo näkyä jotain jos on näkyäkseen. En usko että näkyy, onhan täs nyt monena päivänä jo testattu.)

Vierailija
36/50 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen: pahoittelut tädistä, toivottavasti clomit auttaa!

Koralli: Kaipa se on pienillä lapsilla erilailsta tuo kuume kuin aikuisilla, mutta ainakin mulla jos tulee kuume, niin kurkku kipeytyy ja nenä alkaa vuotaa vasta, kun kuume menee ohi. 40 C on paljon, koittakaa pärjäillä!

Annique näkyi kanssa ilmestyneen esittelypinoon :( Miks tän raskaaks tulemisen pitää olla niin vaikeeta???

ON: vielä reilu viikko tätä kiertoa. Oon muuten ottanu omenaviinietikkaa aamuisin. Ei se nyt kamalan pahaa oo, ja kaikkea pitää koittaa. Onhan sillä sanottu olevan vaikka mitä positiivisia vaikutuksia, niin ei se ainakaan huonoa voi tehdä, vaikken nyt noihin kaikkiin hömpötyksiin niin uskokaan. Paitsi hampaille... Aloin iottaa sitä just ennen ovista, olikohan myöhäistä? No jatkan sit vaikka ens kuussakin koko kierron ajan.

Piakkoin kai vois jo alkaa odottaa, että joku plussais! Plussatuulia kaikille ++++++++

Vierailija
37/50 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä hiljaiseloa nyt pukannut, kun on ollut niin kiirusta töiden osalta. Lisäksi on ollut kaikenlaista koulutusta ja juhlia tässä viime viikon aikana. Huomenna olis onneksi vapaapäivä, joka tosin menee rästiinjääneitä kotihommia tehdessä :/

Ovis on ohitse. Mulla ei ole käytössä mitään testejä, joten omiin tuntemuksiin tämän olettamuksen perustan. Nyt sitten odotellaan työn hedelmää. Aikas laiskainlaista on kyllä ollut puuhastelut makuuhuoneen puolella. Tuntuu imevän työ tällä hetkellä niin mehut ettei parhaalla tahdollakaan jaksa iltaisin ajatella muuta kuin tyynyä. Toki muutamaan otteeseen on pupuiltu tuossa oviksen tietämillä, joten toivoa on bdbd

Annihelenalle pahoittelut tädin yllättämisestä. Täällä on peukut pystyssä että tämä clomikierto tuo sen kauan kaivatun plussan!

Muutama muukin oli jo ihan loppusuoralla kierrossa. Tsemppiä siis kovasti ja läjäpäin plussaonnea. Meille muille toivottelen pitkää pinnaa ja päivien nopeaa kulumista. Ja tietysti sitä toivottuakin toivotumpaa plussaa :)

mirulii kp 19/30-32 (pitkä on matka vielä loppukiertoon :/)

Vierailija
38/50 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Miekin tulla tupsahdin tänne! Nyt mennään jo kp4/34-46, mutta ei oikein aika eikä innostus riittänyt kirjoittelemaan muutamaan päivän.

Toivottavasti tällä kierrolla tapahtuu jo plussaus. Hyvällä mielellä oon ja vielä ainakaan ei oo tullut oloa että mussa on jotain vikaa, vaan on vahva luottamus siihen että saamme joskus pienokaisen.

Toivottavasti monet teistä, tai siis meistä, plussaa tällä kierrolla!

Vierailija
39/50 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdunkos mukaan? :)

Ilmoittaudun siis ihan uutena kuumeilijana porukkaan.

Lapsia on ennestään kolme, mutta yhteistä ei vielä ole ja sellainen siis kovasti toiveissa eli uusperhe kyseessä.

Katselin tuossa, että LA osuis lokakuulle mikäli heti onnistuisimme,mutta nöyrän toiveikkaana silti suhtaudumme.

Nyt menossa kp 11/26 eli otolliset ajat. ;)

Jahas... josko aloittaisin lukemalla/tutustumalla hieman teidän muiden tilanteeseen.

Kaikille tärppionnea tasapuolisesti!

Vierailija
40/50 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi oli kaikkea tapahtunut ja tietenkään en muista mitään juttuja joten olkoon viesti tällä kertaa omanapainen =D

Välillä vihloo alas, useimmiten vasemmalle puolelle mutta mitään muuta ei oikeastaan tunnu, ei mitään raskausoireita eikä muitakaan tai no yöllä olen hikoillut ja sitten palellut ja herännyt moiseen. Kellään kokemusta? Voiko Clomit vaikuttaa tähän vielä näillä päivillä nyt siis kp 24 (?) ja clomit otettu päivinä 3-7? Ohjeesta kyllä luin, että voi olla kuumia aaltoja mutta näin monen päivän jälkeen vielä?

Voihan se olla flunssakin tulossa, mies on jo kolmatta päivää kipeänä ja tytöllä oli tänään lämpöä (taas vaihteeksi).

Mutta eipä mitään jäitä poltellessa, odotellen.

Oletan kyllä, etten taida olla raskaana kun yleensä on kyllä rinnat olleet kovin arat jo monta päivää ennen plussaa ja tuttu nipistelykin puuttuu...

Mutta jos menkat ei ala loppuviikkoon mennessä niin sittenhän varmaan voisi jo testaja tai sitten jo keskiviikkona tai...

Rilla-ma-rilla kp 24/ 26-> yk?