Mikä on parasta ruokaa kun mieli on maassa?
Inhoan sanaa lohturuoka. Mutta miksi sitä kukakin haluaa kutsua, kertokaa omia lemppareitanne. Kun haluaa vain istua sohvan nurkassa tai katsoa pöllöjä asioita telkkarista, olla yksin ja mussuttaa jotain. Mitä te syötte?
Kommentit (15)
Mulla ei oikein ole tuollaisia tarpeita.
Ihan normiruoka teen
Ei oikeen lohturuokana, mutta juuri nuita hetkiä varten kun vain haluaa vain olla ja katsoa tv:tä ja syyä jotain niin jäätelöannos.
Makaronivelli kera maksamakkaralla rytmitetyn näkkileivän!
Tummien miesten tekemään pizzaa ja kebabbia, oulussa se osataan suomen parhaiten. Kun tuttavat tulee vieraaksi kauempaa niin me viedään ne aina pizzalle tai kebabille<3
Kreikkalinen jugurtti 1kg, siihen suklaata ymm .makeaa.Menen ilassa ja hlpotaa oloa.Paremmin kuin joku ruoka.
No eipä mikään. Jos mieli on maassa katoaa loppukin ruokahalu mitä sitä on.
Olen huono syömään ja sen minkä pyrin saamaan alas on terveellistä kunnon ruokaa.
Mieli maassa minulla ei ole ruokahalua ollenkaan. Laiskottelupäivänä saatan syödä pitsaa tai herkkuina juustoja ja viiniä.
Kaikki, mikä sisältää mielihyvähormoni serotoniinin esiastetta tryptofaania. Esim. kalkkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, mikä sisältää mielihyvähormoni serotoniinin esiastetta tryptofaania. Esim. kalkkunaa.
Oletko autisti tai nörtti tai peräti insinööri?
Hiilarimättöä sen olla pitää. Pakastepizzaa, eineshampparia, tai vaaleaa leipää juustolla mikrotettuna (lapsuuden lempilohturuoka, tähän palaan aina aika ajoin).
Nugetteja ja dippailen ketsuppiin. Jotenkin lapsuudesta tuttu ja turvallinen lohturuoka.