Lue keskustelun säännöt.
Näyttääkö ovistesti raskauden jo ihan alussa?
03.08.2006 |
Onko kokemuksia? Vai pitääkö raskaushormoonia olla enemmänkin et tulos on luotettava? Ei tää ajankohtaista oo, mietin vaan et sit jos menkat on päivänkin myöhässä (oviksesta kulunut ainakin 16pv), näkyiskö raskaus jo ovistestillä jos ei satu olemaan r-testiä kaapissa...
Kommentit (2)
Minulla näytti juuri tuo ovistesti 2 viivaa ja r-testi ei (ensin) ja olin kuin olinkin raskaana , r-testistä sain haalean + vasta reilun vii´kon päästä tuosta ovistikun " plussasta"
että näinkin voi käydä !
n.1979
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7908263&p=1&tmode=1&smode…
Minä kanssa olin kiinnostunut aiheesta taannoin, mutta mulla on tainnut olla ovis vasta sillon kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ovistestin plussien takia olin jo onnessani että raskaana ollaan mutta raskaustestit ne vaan näyttää negaa. Tämähän ei sinänsä liittynyt kysymykseen.
Katoin että ovistestin tarkkuus oli jotain 40 (mikä lie se yksikkö olikaan!!?) niin jos yksi yhteen näyttää raskaushormonin, niin ei sitten olisi se kaikkein herkin... Tiedä häntä, kokeile ihmeessä sitten ajan tullen jos ovistestejä kaapissa roikkuu, halvempiahan ne muutenkin on haaskata.