Kylläpäs noi tähdet synnyttää pieniä vauvoja - Nicole Richielle ja Christina Aguileralle vauvat
Nicole Richielle ja Christina Aguileralle vauvat
Sama sairaala, peräkkäiset päivät
14.1.2008 08:44, päivitetty 14.01. 10:30
Hollywoodissa koettiin viikonloppuna tuplasti vauvaonnea: perjantaina näyttelijä Nicole Richie synnytti tytön, ja lauantaina juhlittiin laulaja Christina Aguileran vastasyntynyttä poikaa. Aguilera ja Richie synnyttivät esikoisensa samassa sairaalassa peräkkäisinä päivinä.
26-vuotiaan Richien ja Good Charlotte -yhtyeestä tutun Joel Maddenin, 28, tytär ehti maailmaan ensimmäisenä Los Angelesin Cedars-Sinai-sairaalassa. Harlow Winter Kate -nimen saanut pienokainen syntyi perjantaina ja painoi syntyessään 3,2 kiloa.
Myöhään lauantai-iltana syntynyt Christina Aguileran ja Jordan Bratmanin esikoinen sai nimen Max Liron. Hän painoi syntyessään 2,8 kiloa.
Kumpikin tähtivauva voi erinomaisesti.
- Olemme onnekkaita, hän on terve, kaunis ja hieno vauva, Joel Madden hehkutti People-lehdelle.
- Tämä on minulle ja Jordanille erityislaatuinen päivä, sillä esikoispoikamme syntyi tänään, Christina Aguilera puolestaan tiedotti nettisivuillaan. Hän lisäsi sivuilleen myös Save Me from Myself -kappaleen videon, jossa on mukana aineistoa pariskunnan häistä.
- Haluan kiittää teitä rakkaudestanne ja tuestanne, tuore äiti kiitti fanejaan.
IS
Kommentit (33)
Omani olleet molemmat 3,1 kg ja täysaikaisia, toinen yliaikainenkin.
minun esikoiseni painoi 3020 ja toinen 3150.
lapsesta suurin oli 3,2kg ja kaikki olleet täysiaikaisia!
no höh. eihän nuo oo mitään keskosia. oma muksu paino 2,9 kiloa ja oli täysaikainen.
Ei ole kummallista, jos pieni äiti synnyttää pienen vauvan. Kannattaa myös huomioida, että Suomessa synnytetään yleisesti ottaenkin aika suuria vauvoja. Keskiarvot ovat monissa muissa maissa pienemmät.
Meillä lapset syntyneet paljon pienemmän kokoisena laskettuun aikaan :)
TAidatte itse synnyttää 4 kiloisia hiilari-insuliinivauvoja :D
No meidän poika painoi syntyessään 2,8 kg, syntyi 2 vkoa etuajassa, enkä mä mikään tähti ole... ;-P
162 cm ja 47kg ja synnytin 3,8 kg pojan
aaah... Miten ne jotkut aina jaksaa?
Vierailija:
TAidatte itse synnyttää 4 kiloisia hiilari-insuliinivauvoja :D
Ja joilla on kenties " vain" raskausajan diabetes ja dieettihoito siihen, eivät hekään voi sille taudilleen mitään, tai sille, että vauva kasvaa liian suureksi vaikka söisi vain paparikaa koko raskausajan, eikä mitään muuta! Olipa loukkaavasti sanottu nro 14!
Kannattaa todella mäyssytä sitä piparitaikinaa ja sipsiä koko raskausajan, ja pungertaa sitten se söpöinen 4,8 kiloinen pihalle; tekee hyvää myös alapäälle :)
mutta heti voi sanoa että mikä tahansa se onkin, se on pahempi kuin hiilarimättäminen.
nykyään vaan TOSI isoja, 3,5-4kg, siksi nuo tuntuvat pieniltä
Molemmat täysiaikaisia ja verensokerit ok sekä minulla että lapsilla.
Nykyään ihmiset vaan ovat isompia, ja siten myös vauvat.
Aika hyvä indikaattori on vauvan pituus, sen ja painon pitäisi jo sikiöaikana olla jossain suhteessa...
Gwyneth Paltrowhan synnytti 4,5kg tyttären vaikka oli makrobioottisella dietillä koko raskausajan, poika olikin sitten vähän pienempi...
täysaikainen 2,9 kg poika ja viikon yliaikainen 3,1 kg poika. itse olen 170 cm, mies 180 cm. olemme itsekin olleet pieniä synyessämme.
Käydääpäs täällä taas arvosteleen.. ylläri..
Minä ite iso kokoinen ja lapseni syntyi melkein 2 vkoa YLIaikaisena ja painoi 3,2 kg. Mutta olen ollut syntyessäni kans tuon verran niinkun miehenikin, joten ehkä periytyvää?!?
Eri asia sitten raskausdiabetes yms, jotka vaikuttaa lapsen kokoon.
Ärsyttävää, mutta omapahan on asiansa...
Muistaakseni tästä oli jossain juttua ettei ole hyvä juttu että vauvojen koko vain lisääntyy. Johtuu ruokavaliosta ja siitä että mammat mättäävät nopeita ja tyhjiä hiilareita sisään kun odottavat. Turha tänne nyt tulla sanomaan ettei ruokavaliolla ole merkitystä, kyllä sillä on!
Tottakai perimäkin vaikuttaa, mutta ihmisten ruokavaliohan on viimeisten 20 vuoden aikana muuttunut todella huonompaan suuntaan.
Luultavasti nämä tähdet syövät vähän terveellisemmin kuin keskivertosuomalaismammat:DD.
omat vauvani olivat vähän yli 3-kiloisia syntyessään. Itse olin 70-luvulla jopa 3,8 kiloa!
herää tällainen kysymys