Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären korvareijitykset erittävät jotain ketaista? Onko tulehdus?

Vierailija
17.03.2014 |

Eli 2 viikkoa sitten laitetut korvikset ja eilen huomattiin, että on tullut jotain töhnää reijän ympärille. Ehkä vähän kellertävää. Pestiin ja kuivattiin ja töhnä lähti. Tänä aamuna sitä oli jälleen korun vieressä. Mitä pitäisi tehdä?  

Onko kyseessä automaattisesti nyt sitten tulehdus vai mitä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:27"]Kamala kuulla, että jonkun tytöllä vuosi kudosnestettä monta kuukautta. Uskomatonta. Eikö kumminkaan sitten tullut pahempaa tulehdusta?

(Lävistäjä ehkä tekee ontolla neulalla sitten, luulen. Se festareilla tavallisella neulalla lävistellyt sanoi, että jos jostain saisin injektioneulan ja laittaisin sen kovasta läpi ja sitten sen neulan onttoon reikään korvarenkaan pään ja vetäisin molemmat korvan läpi, niin olisi helpompi itse tehdä. En tiennyt, mistä injektioneula ja millainen. Alkoi kuulostaa niin vaativalta toimenpiteeltä, että annoin sitten vaan siellä kultasepänliikkeessä laittaa laitteella "ampumalla" lapselle nuo reiät. )

ap

[/quote]

Festareilla tavallisella saastaisella neulalla rei'ittävä ei ole mikään oikea lävistäjä, en luottaisi sellaisen neuvoihin yhtään.

Mutta joo, lävistäjällä on aika eri työvälineet kyllä.

Vierailija
62/63 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tulehdus jos korviksen reiän ympärillä jotain valkoisen väristä ja se on kuivunut. Eikä sitä saa pois vaikka yritin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt on ollu tokat korvakorureiät jo yli kaksi kuukautta, mutta silti toinen on kipeä ja jotain keltaista nestettä tulee siihen korun viereen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän