Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meikkaat tai et meikkaa?

Vierailija
14.01.2008 |

Minä meikkaan, jotten tuntisi itse itseäni aivan kammottavan rumaksi. (ja näytän vähintäänkin väsyneeltä ilman meikkiä, kun on tosi mustat silmänaluset.) Jos en meikkaa, syy on jaksamattomuudessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona lasten kanssa. Töihin mennessäni aion meikata taas.

Vierailija
2/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin mielestäni ihan kaunis ilman meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen meikannut, tunnen oloni myös pirteämmäksi, muuten on jotenkin väsynyt ja lässähtänyt olo.

Vierailija
4/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat kulmakarvat ja ripset ja musta tukka...

Vierailija
5/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lienee johtuvan? Pitäisi kyllä jaksaa joka päivä...

Vierailija
6/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisi nyt 38 v opetella meikkaamaan...ei mulla riitä kiinnostus. Olen ollut ns luonnonkaunis, nuorena en tosiaan meikkiä tarvinut jotta naama olisi nätti. Nyt tietysti ikä näkyy mutta saa kai se näkyäkin.

Vierailija
7/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ihon väri on epätasainen

- Kulmat ja ripset on luonnostaan vaaleat

- Tunnen itseni enemmän itsekseni, kun meikkaan

- Pirteämpi olo

Nuo syyt muunmuassa.

En meikkaa koska:

- Laiskottaa

- Pidän meikittömiä päiviä, ihon kunnon vuoksi

Vierailija
8/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken äitini kehotti mua hiukan meikkaamaan. Mä en vaan viitsi. En jaksa pestä meikkejä pois ja tuollaisessa säässä ne menisvät ihan pilalle. Toisekseen, mulla on ihan hyvä iho (en polta, en kärytä itseäni auringossa jne), suuret tummat silmät, kulmat nypin ja ripset + kulmat kestovärjäytän kampaajalla. Mulla on luonnostaan suuret huulet, sellaiset joita koulussa haukuttiin kumihuuliksi. Korkeiden poskipäiden ansiosta näytän ikäistäni nuoremmalta.

Olen laiska ja mukavuudenhaluinen. Käytän aikaa ihonhoitoon, hiustenlaittoon jne. Mutta koska en tunne suurempaa tarvetta meikkaamiseen, en meikkaa.

Vierailija
9/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa päivittäin koska parhaimmatkin meikit ja peseminen kuivattavat atooppista ihoani. Toisaalta mulla on kaunis tasainen iho ja tummat kulmat ja ripset luonnostaan.

Juhliin, ulos jne meikkaan koska luo lisää fiilistä ja mielestäni kuuluu asiaan samoin kuin vaatetus ja laitetut hiukset.

Vierailija
10/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa, koska ei ole tarvetta.

vaikka olen jo 40v, niin olen silti ihan nätti (kuulemma) ilman meikkiäkin.

Vierailija
11/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Teen myyntityötä, johon liittyy asiakaskäyntejä, joten minun tulee jo työni puolesta olla huolitellun näköinen.

Vierailija
12/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät, tummat värit :)

Vierailija
13/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan juhliin ja esiintymisiin, muutoin en. Silmät eivät kestä meikkejä ja jäljelle jää puuteri jne. Kotona en meikkaa, vauva vain sen kuolaisi eikä välitä mömmöistä äidin naamassa. Iho sen verran hyvä että kauppaan jne kestää mennä ilmankin.

Vierailija
14/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppinut meikkaamaan, juhliin mennessä tosin saatan meikata. Olen mielestäni hyvännäköinen ilman meikkiäkin, ehkä vanhempana sitten täytyy enemmän peitellä ryppyjä tms...

Vierailija
15/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamisen jälkeen on jotenkin naisellisempi ja sievempi olo.

Vierailija
16/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä olen sen näköinen kuin minulla olisi oksennustauti.

Siksi.

Vierailija
17/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa näkee aina hyvin hoidettuja naisia ja kylläpä hävettää taas tulla suomeen, kun naiset on värittömiä ja tylsiä.

Meikkaan töihin ja pukeudun töihin. Kaupungillekin näen vähän vaivaa. Koska on noloa olla betonia ulkoilupuvussa.

Hiihtoladulla näytän juuri siltä miltä näytän, mutta hiihtovaatteet on kivat.

Vierailija
18/18 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyse on huonosta itsetunnosta, todellisuudessa haluaisin pärjätä ihan ilman sitä ripsiväriäkin. Mutta se tuo usein paremman mielen. :) Minulla kun on ihan vaaleat ripset ja kulmat, niin ruskea ripsiväri muuttaa tilannetta aika paljonkin. Muita meikkejä en käytä, huulirasvaa vain. Hiuset ovat oman väriset ja aina puhtaat ja nätisti (omasta mielestä) kiinni/muuten laitettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän