Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tietääkö kukaan, koska on kiinalainen uusivuosi?
13.01.2008 |
Siis tänä vuonna, määräytymisperusteet tiedän, mutta en jaksa selvittää, minkälainen kuu milloinkin on. Olisiko täällä tietäjää?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On 6.2., jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. :)