Minkälaisia selityksiä teidän lihavat kaverit ovat sanoneet omasta lihavuudestaan?
Mulla yks tuttu sanoi meillä ollessa miehellensä " että ootkos itse synnyttänyt 4 lasta?"
Kun sen mies jotakin sanoi vitsillä tyyliin että mahtuukos sulle ne rippikoulufarkut päälle...
Tämä kaveri on todella ylipainoinen. Ei mikään lievästi pyöreä vaan oon huomannut että se kärsii siitä itsekin mutta ei ole valmis tekemään mitään. Myös sen mies kärsii siitä että vaimo ei ole valmis laihduttamaan.
Meillä ollessa se söi todella paljon ja napsi vähän väliä karkkia ja suklaata vuorotellen.
Jossain vaiheessa sanoin että sun ei varmaan kannata enää syödä. En tiiä sanoinko vähän rumasti?
Kommentit (28)
Itselläni ei ainakaan ole mitään tarvetta olla - se riittää että BMI pysyy 25:n tuntumassa ja kunto on hyvä. Ihmeellistä tämä naisten painolla päteminen :-/
Olen aina ollut hoikka ja saan kuulla nälvimistä töissä kahvipöydässä, että " ota nyt yks pulla, et siitä liho" " no, sulle se pulla maistuu, vaikka olet noin laiha" . Jatkuvasti siunaillaan sitä kun olen hoikka. Milloin sanotaan, että olenpas ruma kun olen laiha tai lihoisit sinäkin vähäsen, mitä se kannttaa itseään pitää enää keski-iässä hoikkana.
Ja en ole edes laiha vaan ihan normaalipainoinen, mutta urheilen paljon ja siksi ne rasvat on kiinteässä muodssa, eikä lölly.
Pitäisikö kaikkien keski-ikäisten naisten olla lihavia?
Vierailija:
Itselläni ei ainakaan ole mitään tarvetta olla - se riittää että BMI pysyy 25:n tuntumassa ja kunto on hyvä. Ihmeellistä tämä naisten painolla päteminen :-/
Kunhan vain kerroin, että kaikki ei liho edes lapsien jälkeen. Sitä ei voi pitää syynä lihavuuteen.
Miksi ylipäätään ystäville pitäisi selitellä miksi on sellainen kuin on?????
Tiedän monia, joilla paino pysynyt samalla, mutta esim. lantio/vyötärö jäänyt leveämmäksi. Ja jos alun perin on ollut todella hoikka, mitä haittaa tästä on? Eri asia on tietysti se, että lasten " varjolla" päästetään paino pysyvästi nousemaan kilotolkulla niin että tulee selkeästi ylipainoa.
Sitä paitsi jo pelkkä aika tekee tehtävänsä vartalolle - kuinka monella 50-60-vuotiaalla on 15-vuotiaan kroppa (oli lapsia tai ei)?
Vähän realisimi kehiin, please.
vai onko tosiaan noin vaikea paikka kun kaikki ei liho lasten jälkeen. Olen huomannut sen livenä myös. Lihavat herkästi huomauttelevat siitä, että olen säilynyt entisissä mitoissa.
Ei voi mitään. En nyt kuitenkaan ala lihottamaan itseäni teidän mieliksi. Kroppa on tietenkin muuttunut, mutta lantio on kyllä yhtä kapea kuin ennenkin.
32
sti niissä on vain muutama ihminen jolla on lihavuuteen syynä joku muu kun oma laiskuus!
Tiesitkö että ylensyöntikin on sairaus?? Ihan siinä missä anoreksia tai tupakointi! Syöminen aiheuttaa riippuvuutta!
Olen ylipainoinen, en kärsi siitä mitenkään ja en ole ihmeemmin pohtinut, mistä painoni johtuu. Työkaverini, bulimikoksi epäilen, tuntuu kyllä inhoavan lihavia ja aina yrittää huomautella jotain. No hän on nelikymppinen vanhapiika ja varmaan miettii miten joku voi olla lihava, onnellinen ja hyvässä parisuhteessa.