Lasten korvien lävistäminen väkisin
Tulipa sitten tämäkin nähtyä:
isossa kauppakeskuksessa teiniäiti istutti n. 2-3 vuotiaan lapsen väkisin lävistäjän penkille ja itkevälle ja hysteerisesti kirkuvalle lapselle laitettiin korut korviin niin että äiti piti rimpuilevasta tytöstä kiinni.
Lapsi vaan itki ja huusi "Äiti,en halua,äiti muhun sattuu"
Kuinka joku lävistäjä voi edes tehdä noin? Siis eikö heillä ole jotain etiikkaa tai ammattisääntöä, että ei toiselle voi väkisin lävistystä laittaa.
Tai kuinka joku äiti voi tehdä lapselleen noin? Kyseessä on kuitenkin lävistys joka laitettaessa sattuu lapseen.
Mihin tämä trendivouhotus on menossa?
Seuraavaksi Nalle-Puh tatuointiko lapselle?
Kommentit (28)
mutta äiti tekee kyllä siinä pojilleen palveluksen,että se todentotta on nahattomana kaikin puolin mukavampi.Hygieenisempi,tuntuma yms..mutta ehdottomasti pitäisi ko.asia olla ihmisen itsensä päätettävissä,EI vanhempien.
T:yksi ymp.leikatun vaimoke
mielestä on ihan sairasta että lapselle joka ei vielä ite tajua korviksia haluta, sellaiset laitetaan.
kyllä mäkin tiedän äidin joka haluis tyttövauvalleen korvikset mutta tämä äiti on saanut vain poikia. pojat kyllä ympärileikataan. äiti on siis ihan suomalainen
Lasta sattuu ja huutaa vastaan!
pöhlö!
Lasta sattuu ja huutaa vastaan!
eri asia. toisessa on kyseessä lapsen terveys toisessa äidin turhamaisuus.
mutta minun mieheni on suomenruotsalainen.
T:yksi ymp.leikatun vaimoke
mutta äiti tekee kyllä siinä pojilleen palveluksen,että se todentotta on nahattomana kaikin puolin mukavampi.Hygieenisempi,tuntuma yms..mutta ehdottomasti pitäisi ko.asia olla ihmisen itsensä päätettävissä,EI vanhempien.
T:yksi ymp.leikatun vaimokemielestä on ihan sairasta että lapselle joka ei vielä ite tajua korviksia haluta, sellaiset laitetaan.
kyllä mäkin tiedän äidin joka haluis tyttövauvalleen korvikset mutta tämä äiti on saanut vain poikia. pojat kyllä ympärileikataan. äiti on siis ihan suomalainen
Itselläni on nikkeliallergia, jonka olen saanut lävistytettyäni (siis ihan omasta halustani 15-vuotiaana) korvani.
Nyt saan syyttää tästä typeryydestä ihan vain itseäni. Mitenhän olisi, jos äitini olisi pakottanut mut pienenä lävistykseen? Varmaan syyttäisin häntä allergiastani. Hyvä vaan itseni kannalta, että itse itselleni olen tämän vaivan aiheuttanut. Tiesin riskeistä kun lävistykset otin, mutta viis' veisasin, kun teiniä vaan piti olla "sellaset mageet korvakorut".
ja yhtä pimeä tuo rokotus-kommentti. Eiköhän se tauti satu vielä enemmän kuin rokotus (joka ei kyllä ihmeemmin yleensä edes satu).
että vauvaikäisillä tytöillä on jo korvikset?