Mitä mieltä nimestä Herman?
Lähinnä kai toiseksi nimeksi kaavailen, ei ehkä ensimmäisenä nimenä?
Kommentit (24)
että ihmiset osaavat olla kauheita -kattokaa itseänne ja tätä keskustelua!!!te ootte ihan sairaita ilkeitä paskoja!miksi haluatte kiusata ja mollata teille tuntematonta ihmistä koska ei tunne historiaa?? netissä tulee kyllä esille ihan sivistyneen ihmisen oikea sadistinen luonne.
Huomaa, että teistä jokainen voisi olla seuraava Herman Göring.
On vähän karannut aiheesta tämä keskustelu.
Voithan sinä 32, kertoa itse oman sivistyksen tasosi. -ap
jo pelkästä otsikosta.
Ja sitten arvaa kuka pelin pullea mies Herman.
Voisin kyllä veikata ettei se ole Raumassakaan ollut ykköskysymyksiä. Ehkäpä siksi et olekaan siellä. -ei ap
Pidän enemmän suomalaisemmasta Hermanni:sta, mutta suvussa kulkeneiden nimien uusiokäyttö on aina positiiivinen asia.
Onko siis olemassa joku Herman Göring? Sori oon vähän ulkona... -ap
Vierailija:
Onko siis olemassa joku Herman Göring? Sori oon vähän ulkona... -ap
Hermann Wilhelm Göring (12. tammikuuta 1893 ¿ 15. lokakuuta 1946) oli I maailmansodan palkittu lentäjä, kansallissosialistisen puolueen varhainen ja korkea-arvoinen jäsen, ilmailuministeri, sekä Luftwaffen komentaja (Reichsminister der Luftfahrt und Oberbefehlshaber der Luftwaffe ¿ Ilmailun valtakunnanministeri ja Luftwaffen ylikäskynhaltija).
Joten ei tuo nyt niin paha yleistys ole. Ja ei tule mulle ekana mieleen, kun en kerran edes historiaa tunne. -ap
Yksi Hitlerin korkeimmista " käsikassaroista" !
kyllä, että on isoisäni nimi, joka soti Suomen sodissa. -ap
Etkö ymmärtänyt, että tuo " kansallissosialistisen puolue" on nimen omaan natsipuolue?
Vaikka lapsi olisi Valtteri Yrjö-Jorma Kustaa, niin siitä vaan! Toiset nimet voisivat olla valittu sinulle rakkaiden lähimmäistesi mukaan, joten... ANNA PALAA!
Juu, ja mulla on akateeminen koulutus. En ole koskaan ollut kiinnostunut historiasta. -ap
Mitä väliä jos joku natsipomo joskus on ollut Herman. Tai Adolf. Tai Otto. Siitä on aikaa joitakin kymmeniä vuosia, ymmärrättekö?
Saa olla aika intohimoinen suhde Saksan historiaan, jos joistain nimistä ensimmäisenä tulee jotkut puoluepamput mieleen.
Herman nimenä on oikein kaunis ja perinteikäs. Itse pidän ehkä kuitenkin enemmän suomalaisemmasta Hermanni muodosta.
ja kenties teillä ihmettelijöilläkin löytyy joku osa-alue yleissivistyksestä, joka ei ole niin hallussa?
Ja kun ihmetytti akateemisyyteni, niin olen erityisluokan opettaja ja Joensuun yliopistosta on valmistunut näin saksalaisesta sotahistoriasta tietämätön akateeminen ihminen. -ap