Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi paivakotiryhmassa pyydettaisiin olla kayttamatta mustia vaatteita lapsella niin suostuisitko/pystyisitko tahan? Erikoislapsen takia.

Vierailija
12.01.2008 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän lapsilla ainakaan edes ole yhtään mustaa vaatetta. Kenellä on?

Vierailija
2/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan on, yhdet velourhousut :) Eli ei olisi vaikea olla laittamata mustaa, vaikeampaa, lähes mahdotonta olisi jos pinkki kiellettäisiin ;)

Miksi sitä ei saa laittaa, siis miten se joku lapsi siihen reagoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän tytöllä on useita mustia vaatteita. Ei se kokomustissa kulje, mutta esim. mustat housut ja värikäs tunika tms.

Vierailija
4/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tarpeeksi muistettavaa muutenkin aamuisin...

Vierailija
5/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä pyydettäisiin jotain tuollaista??

Vierailija
6/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goottifestarit olisi varmaan aika paha...

Vierailija
7/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päiväkodissa töissä enkä voisi kuvitellakaan, että asetettais tuollaisia vaatimuksia muille vanhemmille. Sen lapsen täytyisi vaan sopeutua siihen mustaan väriin.

Vierailija
8/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pk oikeasti alkaa sanelemaan, millaisia vaatteita lapset saavat käyttää????

No, sitten vaan koulu- ja päiväkotipuvut kaikille, niin eiköhän asia sillä hoidu ;)

Vierailija
9/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helvetin tylyä ja itsekästä laittaa lapselle mustia vaatteita JOS siitä on jollekin toiselle lapselle selvää haittaa.

Kun on ne muidenkin lapset ihania ja arvokkaita ja muitakin voi ajatella...

Vierailija
10/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikö tosiaan koko päiväkodin elää erityistarpeita omaavien pillin mukaan vai tulisiko sittenkin erityisolosuhteita vaativien lasten hakeutua erityishoitopaikkoihin?

Vierailija
11/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut lapset kipittävät ihan kiltisti pesemään kätensä ruokailun jälkeen ja varovat läästimästä lastamme kalaisilla tai maitoisilla käsillä.

Ei minulle olisi mikään ongelma vältellä tietynvärisiä vaatteita tarhassa jos siihen olisi joku perusteltu syy. Jos sanottais että vain pelkkää valkoista niin se jo olisi käytännössä aika hankalaa.

En koe mitenkään erityisen vaikeaksi ottaa muita ihmisiä huomioon.

Vierailija
12/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi ap kyselee?

Vierailija
13/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaiset omiin koppeihinsa.

Alkoholistien lapset omiin koppeihinsa.

Allergiset omiin koppeihinsa.

Vaippoihinsa pissaavat lapset omiin koppeihinsa.

Refluksivaivaiset lapset omiin koppeihinsa yrjöämään.

Minä, minä, minä, MINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!! Ja MINUN lapseni!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä tietää mitä haittaa mustista vaatteista on?

Vierailija
15/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on joutunut jonkun mustiin pukeutuneen lapsen pahoinpitelemäksi tai esim mustiin pukeutuneen pedofiilin käsiin ja trauman purku olisi vielä kesken. Eikä mulle kyllä tekisi mitään vaikeuksia auttaa asiassa sen verran, että pitäisin päiväkodissa jonkun muun värisiä vaatteita.

Eikä tekeisi vaikeaa sittenkään, vaikka pyydettäisiin punaisen välttämistä.

Vierailija
16/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis olisi vaikea toteuttaa tuota pyyntöä, joskin toiset noista mustista housuista ovat pojalla tosi aktiivisessa käytössä ja yhdet ehdottomista lemppareista. Jos pyynnölle olisi hyvät perustelut, niin voisin kyllä jättää mustat housut pojalle pukematta.

Minulle tulee tuollaisesta pyynnöstä mieleen, että kyseessä voisi olla esim. näkövammainen lapsi, jonka on vaikea hahmottaa mustaan vaatteeseen pukeutunutta ihmistä.

Vierailija
17/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran perustelut löytyvät. Ja ihan riippumatta siitä, onko lapsillani tällä hetkellä mustia vaatteita vai ei. Sen verran pitää joustoa löytyä eli olen ihan samaa mieltä sen minäminäminä ja minun lapseni -kirjoittajan kanssa.

Vierailija
18/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi haalariksi voisin kyllä hankkia jonkun toisen värisen, jos pyyntö tosiaan olisi perusteltu.

-35-

Vierailija
19/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun, opiskelupaikalle, työelämään? Hautaan asti ei ainakaan taida päästä mustilta vaatteilta suojassa..

Vierailija
20/30 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä?

Lapsia suojellaan monelta muultakin asialta ja oletetaan, että sitten iän myötä he niihin tottuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän