Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa?

Vierailija
12.01.2008 |

Olen jatkuvasti väsynyt. Aamulla tuntuu, kuin olisi keskiyö. Sitten kun nousen, jaksan kyllä koko päivän paahtaa.

Tuntuu, että kurkussa on jotain, mitä on pakko nieleskellä. Tiedän, ettei siellä ole, mutta teen sitä silti. Olen tehnyt sitä jo pari kuukautta sillä seurauksella, että kurkkuni on todella arka. Iltaisin särkee korviin saakka nielaistessa. Öisin kurkkua särkee.

Yritän lopettaa typerän kurkun lumpsuttelun, mutta en pysty. Päätän, että nyt loppui, mutta kohta huomaan taas tekeväni sitä.

Mikä avuksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko allergiaa? Närästystä? Flunssa?

Vierailija
2/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on niskat ihan järkyttävän jumissa ja sanoi että siitä voi johtua palan tunne kurkussa. Niskassa on joku hermo, joka on puristuksissa ja painaa kurkkuun.

Kokeileppa hoitaa niskat kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihakset jumissa kaulassa tai stressiä. Oletko tehnyt vatsalihaksia lähiaikoina tai muita liikkeitä missä kaulan lihakset jännittyvät?

Vierailija
4/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hoidossa pieni lapsi, 1v4kk ikäinen ja omat lapseni ovat 2v ja 6kk. Lapsi on ollut hoidossa 6kk, tuli hoitoon kaksi viikkoa synnytyksestäni. Tutun lapsi, autoin heitä hankalassa tilanteessa.

Lapsi on hoidossa vielä kaksi viikkoa ja sitten tämä loppuu. TOivon, että tilanne helpottuu sitten.

Ei ole kilpirauhasta tutkittu. Uskon kuitenkin, että tämä ei ole minkään sairauden aiheuttama, koska kurkkukipu alkoi vasta sitten, kun olin lumpsutellut kurkkua jonkin aikaa. Painan sitä kieleni takaosalla siten, että sattuu. Sitten pitää vielä nieleskellä, kun tuntuu, että kuola valuisi kurkussa.

T: AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi