Entisiä demittäjiä?
Onko av-mammojen joukossa? ;-)
Itse demitin aktiivisesti vuoteen 2007 asti.
Olisi kiva jakaa muistoja :)
Ja en tosiaan viitsi sinne nykyteinien joukkoon mennä kyselemään :-D
Kommentit (255)
Eikö kukaan muista Messiasta? Siihen oli kaikki tytöt ihastunu jos oikein muistan. Edelleen välillä mietin Ceres Demeter -nikillä kirjoittanutta tyttöä, sillä oli hyvät jutut. Ja sit oli kälviäläiset siskokset joiden kanssa hehkutettiin Oasista. Demitin aktiivisimmin joskus 2000-luvun alussa. En koskaan uskaltanut mennä miitteihin.
Mä muistan sen blondin lävistetyn, joka keräili poneja, mut ei tuu nimee mieleen, kun joku kyseli.
Muistan parhaiten tietysti surullisenkuuluisan Pamelan, hänen pikkusiskonsa britneyn ja Ootko diiva?-keskustelun, jota nauraessani tulostin jopa koko keskustelun muistoon mut eipä taida olla enää tallessa :D ja tästäkin on 12 vuotta aikaa, muistan vieläkin et olin ysiluokalla silloin. :D
Seuraavaksi parhaiten muistan sen kauniin JLo-nickillä demittävän joka taas kehuskeli rikkaalla isällään, merkkivaatteillaan ja fanitti Jennifer Lopezia.
Eräs kaunis mimmi myös, jonka kanssa juttelin tosi paljon itämainen tanssi-keskustelussa joskus vuosina 2005-2007, oli tosi älykäs, hyväkroppainen, mustatukkainen ja nickillä li3kki. Olen koittanut löytää häntä jostain mut muistan vain etunimen ja että oli Oulusta kotoisin :D muistan myös demix-gallerian, jota on kovin ikävä :D olis kivaa löytää tai tehä joku keskustelu, jossa olis kaikki demix-galleriaan liittyneet, siellä oli niin hauskaa. Siellä oli siis demittäjien kuvia, mut se lopetettiin.
Itse olin water_green. En ollut kovin tunnettu.
Kas sieltähän se SS asenne taas kumpusi :)
Aamu-unisena silmät sikkaralla tuli tehtyä kirjoitusvirhe :)
159
Kuten sanoinkin, yritän väittää, että kasvoin aikuiseksi, vaan ei se totta ole. :)
pporkkanaa on kyllä vähän ikävä.
SS
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 09:57"]
Minäkin olen yksi Demistä Avlle muuttanut. Olin salaa hyvin ihastunut Kalipuriin, kun se kirjoitti ketjun kirjeiden kirjoittamisesta, minusta hän oli maaailman romanttisin mies.
[/quote]
Höhö
Jos yhtään lohduttaa, niin IRL Kalipur ei ole kovin romanttinen. 8(
Mä demitin ahkerasti aikoinaan, en kyllä muista vuotta mutta varmaan ihan sen saitin alkuaikoina.
Oon ollut muuten samassa duunipaikassa DamienThornin kanssa :D Tajusin vasta kun hän puhui samannimisistä nettisivuistaan. Tuossa vaiheessa tuli melkoiset Demi-fläsärit. Oi niitä aikoja.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:44"]
Eikö kukaan muista Messiasta? Siihen oli kaikki tytöt ihastunu jos oikein muistan.
[/quote]
Muistan Messiaan, ja mullekin jäi mielikuva, että siihen oli jotkut hyvin ihastuneita.
Tuntuu, että niitä harvoja poikien nikkejä muistaa helpommin kuin tyttöjen.
Demitin, en enää. Yritän väittää, että kasvoin aikuiseksi, mutta todellisuudessa se varmaan vain jäi. No, pääsinhän minä demin kautta oikeuteen asti (sentään asianomistajaksi), kun oikismalli Lauttasaaresta (lue: tuhti yh Korsosta) päätti suuttua minulle demissä, ja viedä sen irl. Yritti käyttää oikeudessakin nimimerkkiänikin minua vastaan. Öhöh.
SS
aatananikiö
Miten tää ketju voi vielä olla auki, kun viestejä on yli 150?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:49"]Duvoon turkkilaiset lihapullat :D Resepti oli esillä OD:ssä
[/quote]
Ei kun iranilaiset! :D
Hahaa! Näin se elämä menee. Demiltä av:lle :-D
Minäkin olen yksi Demistä Avlle muuttanut. Olin salaa hyvin ihastunut Kalipuriin, kun se kirjoitti ketjun kirjeiden kirjoittamisesta, minusta hän oli maaailman romanttisin mies.
Saatanansikiöstä diggailin myös hänellä kun oli hyvä asenne.
Rollari jäi myös mieleen isosiskona, jota minulla ei koskaan muuten ollut.
Kiva, että diggailit, mutta jos diggaat, diggaat jotakin, et jostakin.
SS
Sorbus on lääkäri. Tai opiskelee Kuopion lääkiksessä, en tiedä onko valmis.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 03:48"]
Höhö
Jos yhtään lohduttaa, niin IRL Kalipur ei ole kovin romanttinen. 8(
[/quote]
Voi ei, pilasit mielikuvani täydellisestä miehestä. Ehkä niitä ei sittenkään siis ole olemassa :(
BTW toi höhö kuulostaa kovin tutulta... rollari?
Demitin 2004-2009. Muistan sen, että Madisson ja poiccis olivat olleet jo ikuisuuden yhdessä, menivät sitten naimisiin, ovat varmaan vieläkin naimisissa :-)
Demitin aktiivisesti noin kymmenen vuoden ajan, kirjoitin tuhansia viestejä ja olin aika kärkäs kommenteissani, kun tiesin olevani oikeassa ja nautin siitä. Lopetin vuonna 2011 kun en enää jaksanut välittää ja ärsyyntyä suunnilleen mistään ja siirryin tänne kuluttamaan elämäni minuutteja (tunteja).