Entisiä demittäjiä?
Onko av-mammojen joukossa? ;-)
Itse demitin aktiivisesti vuoteen 2007 asti.
Olisi kiva jakaa muistoja :)
Ja en tosiaan viitsi sinne nykyteinien joukkoon mennä kyselemään :-D
Kommentit (255)
Duvoon turkkilaiset lihapullat :D Resepti oli esillä OD:ssä
Etenkin kum täällä lukee vaikka blogikeskusteluja niin kyllä demissä ainakin aikoinaan oli HUOMATTAVASTI tasokkaampaa ja paremmin perusteltua keskustelua.
kesällä 2010 kaks demittäjää oli ihan sekaisin toy story-elokuvasta, muistatteko ketkä? osti toy story astioita ja leluja...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:46"]
Demitän edelleen, vaikkakin käyn nykyään enemmän av:lla, koska täältä löytää keskustelut saman aihe vapaa -otsikon alta kun demissä pitäisi vaihdella eri aihepiirien välillä. Sen kyllä voin silti sanoa demin eduksi, että demin fiksut ja syvälliset keskustelut ovat parempia kuin täällä ja demissä käy edelleen paljon aikuisia ja fiksuja ihmisiä - myös monet demiteinit ovat yllättävän fiksuja. Sori vain mammat mutta näin on, demi ei siis ole pelkkä lapsellinen teinisivu ja av kypsää aikuista keskustelua.
[/quote]
Joo ja pahimmillaan täällä ollaan paljon ilkeämpiä toisille kuin demissä. Tosin molemmista löytyy myös kilttejä ja mukavia ihmisiä, mutta täällä ei tule vakkarit niin tutuiksi kun ei ole nimimerkkejä.
Hehe, hauska ketju. En ole ikinä kehdannut edes netissä kenellekään paljastaa, mutta olen nukkunut yhden yön DamienThornin vieressä. Ja nukkumisella tarkoitan nukkumista. Festarit, teltta, liian monta ihmistä. Oi niitä aikoja..
Damien oli tosi demifeimi ja joskus jossain Facebookin Are you interested -sovelluksessa oli laittanut, että näytän söpöltä. Olin aivan otettu :D
Onko ketään muuta kuin tuo yksi kirjoittaja tunnistettu demissä? Itse muistan katkerasti kun kirjoittelin inttileskiin jotain valitusta poikkiksestani ja sitten silloisen poikaystävästäni tyttöpuolinen kaveri oli tunnistanut minut ja juorunnut poikaystäväni äidille :D
Caroline la Fantastique oli itse asiassa hyvin murumainen (AV:n Muru) hahmo. Eikä senkään henkilöllisyyttä kai koskaan täysin todennetusti saatu selville? Musta ainakin Caroline oli niin tietoisen falski ja omalla viehättävyydellään rehvasteleva, että haistoin pikkasen trollia.
Eniten kiinnostaisi mitä kuuluu Lafanquelle ja sille toiselle (Belle?). Koko se meikkausketju oli silloun niiiiin mielenkiintoinen :D. Olisiko näillä nykyään blogia, tietääkö kukaan?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:30"]Eniten kiinnostaisi mitä kuuluu Lafanquelle ja sille toiselle (Belle?). Koko se meikkausketju oli silloun niiiiin mielenkiintoinen :D. Olisiko näillä nykyään blogia, tietääkö kukaan?
[/quote] Eikös se toinen ollut Bella_K ? Näin muistelisin. Ja samassa ketjussa kirjoitteli myös praisile tai joku sen tapainen joka välillä heitti jotain ihan älytöntä. Itsekin seurasin ketjua jossa he kirjoittelivat ja oli niiiiiiiin mielenkiintoista :) Onkohan kellään ks.ketjussa vaikuttaneella nykyisin blogia?
Itse muistan,kun joku demittäjä pelkäsi,että sitä stalkataan,kun oli yksin kotona.
Ja olikohan se juurikin tämä duvoo,kun oli joutunut ilman lapasia talsimaan pakkasessa hirveän pitkän matkan.
Damienthornin muistan myös. Ja sen valokuvaajan...asuiko se jonkun toisen demittäjän kanssa samassa kämpässä?
Itsehän demitin semiaktiivisesti 2000-luvun alussa ja todella aktiivisesti sitten katsossa, jonne osa "varhaisdemittäjistä" siirtyi 2002, kun demi lakkasi olemasta osa foop -alustaa. Miiteissä on kyllä käyty jo demiaikanakin.
Itse demitin noin kymmenen vuotta ja taisin lopettaa viime vuonna (?), kun sain yhden ihan typerän viestin joltakulta. Se viesti oli viimeinen niitti, päätin vaan, että nyt saa nämä tyhmät jutut riittää ja siirryin tänne.
Koko teini-ikä tuli demitettyä ja nyt etsin jotain samankaltaista palstaa. Mielellään oman ikäisille...
AV:n huono puoli on, että keskustelut katoavat alituiseen. Ei niitä muista käydä googlettamassa ikinä
Shub (Niggurath) lukee tätä lankaa.
Blo Smaygh.
Eikö lepe vaihtanut niminerkkiä? Mikä se uusi oli? En muista tätä kohua :o
Tulin jostain mieleen että muistaako kukaan sellaista tapahtumaa kuin penisten yö? Se oli eräs arkiyö vähän sen jälkeen kun demiin pystyi laittamaan kuvia näkyviin keskusteluihin (jonkun ohjelmointivirheen takia?) Ja koko oma planeetta oli täynnä erilaisia penisten kuvia ja tästä puhuttiin viikkoja :D
Löysinkin lepen,demittää vieläkin toisella nimimerkillä :)
Demitän edelleen, vaikkakin käyn nykyään enemmän av:lla, koska täältä löytää keskustelut saman aihe vapaa -otsikon alta kun demissä pitäisi vaihdella eri aihepiirien välillä. Sen kyllä voin silti sanoa demin eduksi, että demin fiksut ja syvälliset keskustelut ovat parempia kuin täällä ja demissä käy edelleen paljon aikuisia ja fiksuja ihmisiä - myös monet demiteinit ovat yllättävän fiksuja. Sori vain mammat mutta näin on, demi ei siis ole pelkkä lapsellinen teinisivu ja av kypsää aikuista keskustelua.