Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi etta mua ottaa paahan laminaattilattiat! Ollaan etsimassa hieman isompaa asuntoa, haluttaisiin hyvakuntoinen, ettei tarvitsisi itse rempata

Vierailija
12.01.2008 |

Joka hiton asunnossa on nykyään laminaattilattiat. (Samoin mua yököttää ne peiliovet keittiöissä, mutta niitä mä voisin jotenkin sietää.) Pakko ostaa joku huonokuntoinen asunto, että saa itse tehdä remontin.

Voiko joku perustella, mikä siinä laminaatissa niin kiinnostaa? Nehän ovat aivan hirveät!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on laadukas pähkinänvärinen laminaatti, joka on kaunis ja kestävä. Ei ole liukas, katsokaas kun laminaatteja saa myös puolikiiltävänä ja mattana. Kiiltävä on liukkain.

Vierailija
22/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivemman näköistä kuin halpa, vanha, kulunut muovimatto. Eli riippuu ihan siitä mihin vertaa. Jos asunto olisi oma emme tietysti tätä oltaisi lattiaan laitettu:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joka hiton asunnossa on nykyään laminaattilattiat. (Samoin mua yököttää ne peiliovet keittiöissä, mutta niitä mä voisin jotenkin sietää.) Pakko ostaa joku huonokuntoinen asunto, että saa itse tehdä remontin.

Voiko joku perustella, mikä siinä laminaatissa niin kiinnostaa? Nehän ovat aivan hirveät!

Ensinnäkin se on makuasia. Toisekseen joku haluaa materiaalin joka ei kulu käytössä niin helpolla, ja voi olla että rahakysymyskin kyseessä.

Kolmanneksi, jo otat pankkilainaa, niin ota sitä nyt sen verran enemmän että saat ne parketit sinne, niin ei häiritse. Parkettien laitto lattiaan ei kauan kestä.

Sama keittiön kaapistoista. Joku edellinen on tykännyt niistä peiliovista, ei se voinut tietää että seuraava ei niistä pidä. Jokainen tekee omat ratkaisunsa, oman maun mukaan.

Ehkä sä myyt asuntosi joskus, ja joku valittaa siitä miten kauheessa kunnossa on parketit ja keittiön kaapistotkin aivan kamalat! miten joku voi?