Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi etta mua ottaa paahan laminaattilattiat! Ollaan etsimassa hieman isompaa asuntoa, haluttaisiin hyvakuntoinen, ettei tarvitsisi itse rempata

Vierailija
12.01.2008 |

Joka hiton asunnossa on nykyään laminaattilattiat. (Samoin mua yököttää ne peiliovet keittiöissä, mutta niitä mä voisin jotenkin sietää.) Pakko ostaa joku huonokuntoinen asunto, että saa itse tehdä remontin.

Voiko joku perustella, mikä siinä laminaatissa niin kiinnostaa? Nehän ovat aivan hirveät!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet outo jos niistä kaikki yököttää

(terveisin eräs jolla on laminaattia halvemmat parketit yläkerran lattioissa...)

Vierailija
2/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kätevä perheissä joissa lapset ja lemmikit hakkaavat leikkikaluilla lattiaa ja kynnet raapivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän laminaatti maksoi enemmän kuin parketti olisi maksanut. Valitsimme sen kovan kulutuskestävyyden vuoksi ja ulkonäkökin miellyttää, mutta niin olisi miellyttänyt parketinkin ulkonäkö.

Ja miksi ihmeessä, että voi vaihtaa laminaattia, jos niin harmittaa?

Vierailija
4/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä, liukas ja epäaito materiaali. Mielummin vaikka muovimatto.

Vierailija
5/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa vapaaehtoisesti laittaa lattiaansa muovia? Tekelettä. Puun kopiota. Miksei suoraa sitä puuta?

Laminaatti on kylmö, muovinen, liukas, sähköinen ja naarmuuntuu pinnasta. Kertakäyttölattia. Erittäin ei-ekologinen. Kyllä asunnon arvo laskee moisesta " yritän näyttää puulta, mutta näyn jo kilometrin päähän, että olen muovia" -lattiasta. Käyttömukavuus on myös surkea.

Vierailija
6/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta ja koira, niin en sitä tässä vaiheessa halua. Nyt on ihan ok, laminaatti, ja olen tyytyväisempi siihen, kuin entiseen parkettiimme.

Peiliovet keittiössä? sellaista en ole nähnyt. Mutta ei luulis olevan kova homma vaihtaa pari ovea. Mun mielestä tollainen nyt ei ole edes ongelma.

Vierailija
7/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellinen muovimatto on ok. Se on rehellisesti sitä mitä on.

Vierailija
8/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pitää siistinä, kivannäköinen, kaikkea mitä nykyisen asuntomme karmea harmaa, kuoppainen ja läiskikäs muovimatto ei ole.

Vierailija
9/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaatekaapeissa makuuhuoneessa peiliovet! Keittiössä en ole niitä koskaan nähnyt.

Vierailija
10/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattian entisöinti tulisi vähän turhan kalliiksi. Olemme nimittäin kohtapuoliin muuttamassa pois. Never ever laminaattia meille, liukasta, kylmää, rumaa - mutta on kyllä hemmetin kestävää!

Vierailija
11/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessoissa vaaleansiniset kaakelit.

Me löysettiin asunto, jossa kaikki muu on kivilaattalattiaa paitsi makkarit. Meillä on kaksi koiraa ja laattalattia on silloin ihan ykkönen. Edellisessä asunnossa oli mosaiikkiparketti, joka toimi kanssa moitteettomasti koirienkin kanssa. Laminaattiin menee hermot vain, koska koirien kynsien rapse siinä tallustellessa on aivan järkyttävää...

Vierailija
12/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliovet ovat erityisen pahat, jos ne ovat holvikaaret.

Vierailija
13/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliovi ei tarkoita liukuovikomeroa, jossa on peili vaan kaapinovista puhuttaessa sellaista syvännettä ovessa. Siis on sileitä ovia ja sitten peiliovia, siis niissä on reunusteet syvemmällä. Jos ymmärrät tätä selitystä yhtään. Holvikaaren varmaan tiedät? Sekin on peiliovi, peiliovi voi olla suoralla reunuksellakin.

Vierailija
14/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on vaatekaapeissa makuuhuoneessa peiliovet! Keittiössä en ole niitä koskaan nähnyt.

Vierailija
15/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että siinä keskellä ovea on syvennys tai korotus tai että about 6cm päässä oven reunoista kulkee koristelista... Sellainen on peiliovi, joskin ovat nekin toki peiliovia, joita sinä nyt ajattelet.

Vierailija
16/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melkein itkua väänsin kun hommattiin talo, missä oli muovimatot joka huoneessa. Onneksi ne sitten meni vaihtoon. Laminaatti on meillä, ja se oli ainoa oikea vaihtoehto, parkettia ei edes harkittu.

Halvoista laminaateista ei ole kokemusta, mutta tää meidän on kalliimpaa ja laadukasta. n. 3 vuoden jälkeen lattia on vieläkin kuin uusi, vaikka on 3 muksua ja koira.

Vierailija
17/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan niissä on sellainen ura ympäri sen oven, jotta keskiosa ja reunat ovat " koholla" .Onpa vaikea selittää, mutta siis sellainen ovi, joka ei ole tasainen on peiliovi.

Vierailija
18/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadusta en tiedä mutta veikkaan että ei kovin hyvää ole. Lattiat ei ikinä näytä puhtailta ja meillä on jo klommo keittiön lattiassa kun kuopus tiputti pöydältä painavan puisen leikkuulaudan lattialle. Nyt jos saisi valita niin ottaisin mieluummin uudet muovimatot.

Vierailija
19/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä kässäsin mitkä on peiliovet keittiössä.

Mä jo vähän ihmettelin että, oikeestiko on joku laittanut " peiliovet" keittiöön :D

11

Vierailija
20/23 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saa hyväkuntoisen johon voi vaihtaa lattiapinnat haluamakseen.

Huonokuntoisen remontti tulee kalliimmaksi kuin uudet lattiat hyväkuntoiseen.

Eipä voi kauhalla vaatia jos lusikalla on annettu.