G: Miehesi horoskooppimerkki ja onko joskus pettänyt? Omasi ja oletko sinä pettänyt?
Kommentit (31)
Minä olen kaksonen ja en ole pettänyt tässä suhteessa mutta edellisessä kyllä.
En ole ollut parisuhteessa aikoihin, viimeisin poikaystävä oli neitsyt ja hän petti minua.
Molemmat olemme kerran pettäneet, mutta emme tässä suhteessa, emmekä toistemme kanssa. :)
ja siinä hujakoilla molemmilla. Fyysistä pettämistä ei mutta henkistä lievemmänpuoleisena kyllä.
Kaikkien horoskooppikirjojen mukaan kun kaksonen ja skorpioni ovat katastrofaalisin yhdistelmä. :) Ja tämän olen myös omassa elämässäni huomannut, sen takia pysynkin kaukana kaikista skorppareista. Miten ootte saanut sovitettua sairaalloisen mustasukkaisuuden ja sairaalloisen flirttailutarpeen yhteen? ;)
Suhteita miehellä takana noin 10 ja vain yhdessä pettänyt ja silloinkin sen jälkeen kun nainen ensin petti. Että ei paha.
Minulle, vaaka-naiselle tämä on ensimmäinen ja ainoa " oikea" suhde. Ikinä en ole pettänyt.
ollaan molemmat. Eikä kumpikaan oo pettänyt
Elli täläkertaa ei horoskooppimerkit meinaa mitään.
Heh, tuota. Uskotko tosiaan horoskooppehin noin vakavasti? Ei ole olemassa yksilöitä, kaikki on luettavissa horoskoopeista? Olemme olleet yhdessä yli 10v ja ollaan onnellisia, rakastetaan toisiamme ja suhde on aina pelannut hyvin. Tiedän myös toisen skorpioni-kaksoset -parin joka on ollut yhdessä meitäkin pidempään ja suhde toimii erittäin hyvin.
Meillä (ja myös tuolla toisella skorpioni-kaksoset parilla) molemmat on yhtä kovia flirttaamaan, siis melkoisen kovia tosiaan. Kumpikaan ei ole koskaan ollut mustasukkainen luonne. Meillä on erittäin harmoninen parisuhde. Tuemme toisiamme, suhde on kasvanut mukana kun olemme kasvaneet ihmisinä. Aivan loistava.
-10-
Ainakin mun horoskooppikirja väittää että näiden kahden seksuaalinen yhteensopivuus on sanoin kuvaamatonta ja molempien älyllinen nopealiikkeisyys kiehtoo toista. Skorpionin mustasukkaisuudesta kirja mainitsee kyllä, mutta silti tähdet 0-5 välillä on tässä suhteessa 3, mikä on myös kaikkein todennäköisimmin onnistuvan suhteen tähtimäärä.
Mun suhteesta skorpioni-vesimies kirja kertoo varsin todenmukaisesti että alku on suurta huumaa ja rakkautta mutta loppujen lopuksi homma yleensä hiipuu :( Tähtiä 1 mutta silti lukee että voi onnistua ja jopa tämä hömppäkirja painottaa sitä yksilöllisyyttä ja muiden tähtikartan merkkien vaikutusta. Ja siinä lukeepi, että mikä tahansa horoskooppipari voi onnistua suhteessaan. Ja että 5-tähtiset epäonnistuu todennäköisemmin kuin 3-tähtiset.
mies on jousimies ja minä vaaka. emme ole pettäneet yhdessäkään parisuhteessa
ei olla petetty eikä petetä. Ei tässä eikä entisissä suhteissa.
Mä en tiedä mikä siinä on, mutta en oo koskaan tullut yhdenkään skorpionin kanssa hyvin juttuun (h-merkki selvinnyt tietysti vasta myöhemmin). Mutta tosi hyvä että teillä sujuu! :) Ei yhtään edes tulta ja tappuraa? En ihan sokeesti usko horoskooppeihin, tietenkään, mutta hämmästyttävän oikeaan ne sellaisessa yleisluonnehdinnassa osuu... Tiedä sitten, mutta ihmetyttää, miksi itse olen aina tullut parhaiten tuli- (oinas) ja ilmamerkkien (vesimies) kanssa toimeen. Vai voiko se olla vaan sattumaa? No, vaaka olisi ilmeisesti kaksoselle se ihanteellisin vaihtoehto (olevinaan) mutta enpä ole koskaan vaakaan törmännyt. Ihan hyvin se jousimiehenkin kanssa näyttää sujuvan tää parisuhde. :)
Onko teillä muilla niin, että parhaat ystävät olisivat pääosin vain yhtä horoskooppia? Mä oon aina ihmetellyt, miksi mulla on niin.
miehen nousevat skorpioni (aurinko kaksoset).
Ei ole koskaan ollut myrskyisää. Harvinaisen tasapainoinen suhde, oikeasti. Kaveripiirin ihmisiä kun katselee niin lähes kaikilla huomattavasti myrskyisempää!
Mutta en ehkä muutenkaan ole kovin tyypillinen skorpioni? En ole räiskyvä vaan enemmänkin hitaasti lämpenevä ja liiankin rauhallinen ja kiltti. Mieheni (se kaksoset) on meistä se temperamenttisempi! Mutta minua kohtaan ei koskaan agressiivinen! Todella hyväsydäminen ihana mies!
-10-
Oman kokemukseni mukaan (tyypilliset) kaksoset, vesimiehet, vaa' at, kalat ja jousimiehet ovat taipuvaisia pettämään parisuhteessa.
Rapu, härkä ja kauris (tyypilliset merkkinsä edustajat siis!) ovat niitä ns. uskollisia merkkejä :-). Kyllä astrologiaa kannattaa sen verran tutkiskella, että tietää " mihin soppaan" onkaan sitoutunut ;-).
Toinen Kauris ja rakastui toiseen naiseen ovat nyt menneet kihloihin
Huh huh... Tämä oinas ei siedä neitsyitä, rapuja, kauriita, härkiä, vaakoja eikä kaloja parisuhteen toisena osapuolena. Kaksosetkin ovat hyvin vaikeita, leijonat vaativat liikaa, skorpparit ovat hankalia ihmisiä. Vesimiehet, toiset oinaat ja jousimiehet ovat yleensä paras valinta kaiken suhteen.
ja molemmat oli joka-vaon luutia kun humalassa olivat
minä kaksonen - olen pettänyt monestikin...
kumpikaan ei ole pettänyt 6vuoden suhteen aikana, ainakaan niin että tietäisin=/