Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuminen-palstalla: joku vaihtaa lakanat 1-2 KUUKAUDEN välein!

Vierailija
12.01.2008 |

Nyt meinasi kylä yrjö lentää, oikeasti, miten joku voi vaihtaa lakanat noin harvoin. Kyse ei nyt ole mielipiteistä, vaan tuo on suorastaan epähygieenistä. Ja näitä laiskureita oli siellä ainakin pari...

Suositushan on joka toinen viikko ja tyynyliinat kerran viikossa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä perheet viihtyvät nuhruisissa lakanoissaan, niin keneltä se on pois?

Vierailija
2/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes kovin epätavallista.

Itse vaihdan n. viikon välein lakanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät suurennettuna ;-)

Vierailija
4/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesin että näin olen aina tehnyt, koska se tuntuu sopivalta väliltä huomioiden ihmisen hikoilun jne jne.

Vierailija
5/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän sängyssä vaan haise!

Vierailija
6/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tuntuu, et jos kävis joka ilta ennen nukkumaan menoa suihkussa, niin lakanoita ei tarvisi niin usein vaihtaa.

Vierailija
7/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua pölypunkit haittaa, kun ei olla allergisia, eikä ne näy paljaalla silmällä.

Vierailija
8/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä täällä tuntemaan ylemmyyttä, kun itse toimit " kuin vahingossa" oikein? Eipä se, että joku vaihtaa harvakseltaan lakanansa, ole maailmanlaajuisesti kovinkaan suuri ongelma, vai?

Vierailija
9/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä aloilta olivat. Mutta oli miten oli, kyllähän jo tyynyliina haisee kahdessa viikossa. yhdessä perheessä oli koirakin, varmaan nukkuu siellä sängyssä ja tuo omat paskansa sinne joukkoon...

Vierailija:

ei meidän sängyssä vaan haise!

Vierailija
10/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Päästä täällä tuntemaan ylemmyyttä, kun itse toimit " kuin vahingossa" oikein? Eipä se, että joku vaihtaa harvakseltaan lakanansa, ole maailmanlaajuisesti kovinkaan suuri ongelma, vai?

Vierailija
11/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se kauan vie.

t. ei ap

Vierailija:

Vierailija
12/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan kyllä lakanat pari kertaa kuussa ja tuuletan makkarit joka aamu ennen petien tekoa, mutta jos naapurissa esim. maataan samoissa lakanoissa kauankin, niin so what? Ei ole mun päänsärkyni.

Vierailija
13/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanat vaihdetaan kerran viikossa

Vierailija
14/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeen päivittelemistä tai yökkimistä siinä on, jos toiset voivat olla kuukaudenkin samoissa lakanoissa? Mitä se oikeasti kenellekään kuuluu?

Vierailija
15/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan silloin, kun vaikuttavat likaisilta. Laiskuus ei vaivaa, mutta turhalta tuntuu tuo ylenmääräinen pyykkääminen.

Eikös nykyään saarnata liiallista siivoamista vastaan, jotta lasten vastustuskyky kehittyisi.

Vierailija
16/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän päivitellään ihan kaikkea ja ap on oikeassa että toi on yök.

ei se tarkoita että siitä päänsäryn saa silti. joidenkin ihmisten hygieniataso on vaan ällö, pesee hiukset kerran viikossa jne - vaikkei ne NÄYTÄ likaiselta, haisevat ne silti.

t. ei ap

Vierailija:

Siis mitä ihmeen päivittelemistä tai yökkimistä siinä on, jos toiset voivat olla kuukaudenkin samoissa lakanoissa? Mitä se oikeasti kenellekään kuuluu?

Vierailija
17/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus voidaan vaihtaa useammin mutta joskus myös harvemmin. Käymme aina illalla suihkussa ja saunassa joten petiin mennään puhtoisena, miksi ihmeessä vaihtaisimme lakanat useammin kun ne ovat kerta aivan puhtaat.

Vaihtamisesta pitää itseään ihan muistutella kun lakanat vielä tuoksuvatkin puhtaalle kuukauden jälkeen! Ehkä asia on eri jos sängyssä nukkuvat ihmiset eivät peseydy illalla. Silloin vaihtaisin mikäkin lakanoita varmaan joka viikko!

Vierailija
18/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaihdan silloin, kun vaikuttavat likaisilta. Laiskuus ei vaivaa, mutta turhalta tuntuu tuo ylenmääräinen pyykkääminen.

Eikös nykyään saarnata liiallista siivoamista vastaan, jotta lasten vastustuskyky kehittyisi.

Vierailija
19/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoiden vaihto kerran viikossa tekee varmana jo pari koneellista?

Sanooka nyt vielä, että vaihdatte pyyhkeetkin joka päivä tai vähintään joka toinen?

Vierailija
20/57 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten EI todellakaan tarcitse pestä hiuksiaan edes joka viikko shappoolla. Hiki ja perus lika lähtee hiuksista ja päänahasta pelkällä vedellä. Tietysti jo on tapana käyttää muotoilutuotteita, niin sitten hiukset kannattaisi pestä useammin. Jokatapauksessa ihmiset pesevät hiuksiaan keskimäärin liian usein. Hiuksille on hyväksi, että niitä pestään mahdollisimman harvoin. Esim kesällä kun ei käytä muotoilutuotteita niin hiukset voisi yrittää pestä mahd. harvoin.

terveisin parturi/kampaaja