Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihminen, jolla tarve hallita aina tilanne?

Vierailija
12.01.2008 |

Olen kuullut ja lukenut tällaisista ihmisistä, mutten ole koskaan tunnistanut itseäni kuvauksista. Nyt olen käynyt neuvolapsykologilla ja hän kuvasi minua juuri tuollaiseksi, että minulla on tarve hallita ja kontrolloida ja olen jatkuvasti huolissani jostain, pohdin ja suunnittelen vähän liikaa asioita. Löytyykö kohtalotovereita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta synnyttämään kolmatta kertaa. Tilanne, jota en voi etukäteen suunnitella taikka sitten hallita. Mahtavaa!

Vierailija
2/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin itseni sellaiseksi ja myöhemmin neuvontapsykologi myös. On tosi vaikeeta vain antaa asioiden mennä omalla painollaan. Muutenkin mun täytyy pitää kaikki langat omissa käsissäni ja kontrolloida tilanteita, läheisiäni ym. Yritän oppia pois tavasta. Ei helppoa, kun osa luonnetta. Olen myös aika herkkä ja tarkka omista henkilökohtaisista rajoistani. Loukkaannun herkästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itse asiassa vain pahentunut lasten saannin myötä. Ahdistun/hermostun valtavasti kun kaikki piuhat eivät pysy koko ajan käsissäni :(

Vierailija
4/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta sisareni on ja äitini jossain määrin. Ei tarvi kun mennä siskolle käymään niin se stressaa ja mietii systeemejä kamalasti eikä kestä sitä että kaikkea ei olla sovittu tarkkaan. Kertaa asioita kokoajan ja on epävarma onnistumisesta vaikka tietäisi kuinka toimitaan. Nyt kun oli vauvamme ristiäiset niin auta armias...rassaavaa vaikka tiedän ettei hän tahallaan sellainen ole.

Vierailija
5/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tilanne on hetken stabiili, kyllästyn ja sekoitan itse alitajuisesti asioitani, tilanteita. Elämä on kaaosta välillä. Toisaalta ilman haastetta menetän mielenkiinnon.

Vierailija
6/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

RASITTAVAA.

Vierailija
7/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoisesti yrittänyt oppia rennommaksi, ja kyllä ikä ja kokemus ovat vähän auttaneet. Kokonaan perusluonnettaan ei kai pysty muuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme