Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset! Kuinka nopeasti olette saaneet alalle töitä

Vierailija
11.01.2008 |

valmistumisen jälkeen ja mitä kautta (avoin haku, työpaikkailmo, harjoittelu, työelämävalm. jne)

KIITOS :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistuttuani menin suoraa töihin, oman soiton kautta. olivat aiemmin kyselleet töihin, ja soitin ja kyselin tilannetta kun valmistuin - ja töitähän löytyi.

Vierailija
2/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistuin sitten 7 vuotta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain töitä jo hyvissä ajoin ennen valmistumista, joten olinkin jo oikeissa töissä pari kuukautta ennen valmistumista.

Valmistuin vielä laman viime metreillä, joten työpaikkailmoitusten perusteella oli vaikea saada töitä, nyt tilanne on varmaan ihan eri. Maassahan ei ole kai ollut näin hyvää työtilannetta sitten 1980-luvun.

Sain töitä hakemalla aktiivisesti töitä niistä paikoista, joihin halusin töihin. Kontaktoin eri ihmisiä ja jätin avoimen hakemuksen.

Vierailija
4/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut ko. paikassa harjoittelussa ja pitänyt sinne siitä lähtien yhteyttä. Tarvitsivat lisää työvoimaa ja pyysivät minua. Projektit venyivät pariksi vuodeksi, sitten olin lasten kanssa kotona välillä ja sitten sainkin jo vakiduunin.

t. humanisti

Vierailija
5/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupallinen ala, eli olen valmistunut KTM

Vierailija
6/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestiköhän siinä 2 kk. KM.

Vierailija
7/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pääsin opiskeluaikana, sähköopin laitokselle tutkimusapulaiseksi. Sitten juuri valmistumisen kynnyksellä pääsin koodariksi isompaan firmaan.

Vierailija
8/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pyydettiin töihin puoli vuotta ennen valmistumista. Valmistumisen jälkeen pyydettin erittäin huippuun typpaikkaan. Sittemmin hain nykyiseen virkaan ja sain sen 25-vuotiaana. Olen ollut onnekas, sillä alalla myös paljon työttömyyttä.

Vierailija
9/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloitin jo ennen gradun valmistumista, ensin osa-aikaisena, mikä sopi hyvin, kun lapsi oli pieni, ja myöhemmin kokoaikaisena, tosin pätkätyöläisenä.

Terv. humanisti

Vierailija
10/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni siis vakinaistettiin heti. Ala onnekkaasti tietotekninen.:)

Vierailija
11/11 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen on kaikki työpaikat tuleet suhteilla ja verkostoilla. VÄittelyn jälkeen meni 4 kk ennen kuin työllistyin uudestaan apurahan jälkeen. Suhteilla sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi