Mitä sun tekis mieli sanoa kaverille, mutta et kehtaa?
Kommentit (13)
Yritä ymmärtää ettei kaikkea tarvitse kertoa vaikka ystäviä olemme.
Ja ikävä kyllä kertoisit eteenpäin asiana, kuten kerrot muidenkin asiat minulle :/
Se on todella " glamour-mekko" , mutta se näytti ihan makkarankuorelta viimeksi.
Älä aina vastauksen saatuasi kysy jotain uutta asiaa uudella viestillä.
Vituttaa naputella päivänselviä vastauksia viitenä eri viestinä.
Suurimpaan osaan kun vastaukseksi riittää OK tms.
Soita, jos on enemmän asiaa.
Kanna vastuusi perheestäsi, ajattele kerrankin lapsiasi ja miestäsi ennen omaa napaasi.
Kaveri on naimisissa, ei lapsia, ja ihan rakastunut toiseen mieheen. Sama tilanne on jatkunut jo pari vuotta.
älä vedä vatsaa sisään ja yritä näyttää hoikemmalta kuin olet. sillä todellisuudessa kun käytät ostamaasi vaatetta, tuskin muistat pidätellä hengitystäsi, ja ne makkarat ihan oikeesti tursuu sieltä matalan farkunkauluksen ja napapaidan välistä todella rumasti. äläkä kysy minulta, näyttääkö hyvältä.
älä nyt ihminen hyvä ehdota miehelle heti ekoilla treffeillä naimisiin menoa ja muuta pidempi aikaista yhteistä tulevaisuutta. Miehiä tällainen alkaa ahdistamaan ja sen takia lähtevät kävelemään.
Ja löysää sitä pipoa vähän, ei asioiden tarvitse aina mennä sun suunitelman mukaan. Asiat voi myös tehdä toisella tavalla ja ei se maailma siihen kaadu.
Kerrostalokolmiota kun ei voi jatkaa rappukäytävään :)
Tajusin häissäsi etten enää ole ystäväsi, heippdei ja sillee, mielistele ketä tahdot, minua ei enää tarvitse.
asia johon en voinut itse vaikuttaa, en voinut tietää että sellaista seuraisi, et voi millään vihoitella minulle pitkään sellaisesta mitä en ole tarkoituksella tehnyt. Ymmärrä että olet viimeinen ihminen maailmassa jolle haluaisin mielipahaa aiheuttaa
voi sanoa näitä asioita (tietenkin EHKÄ vähän kauniimmin) suoraan ystävillenne? Todellisille ystäville pitäisi pystyä sanomaan suoraan tai ainakin itse toivoisin rehellisyyttä, vaikka se ei olisikaan aina sitä, mitä haluaisin kuulla...
lakkaa olemasta tuollainen tossukka ja kehitä vähän selkärankaa. Ja ala latelemaan sille lapsellesi vähän sääntöjä, ei tuollaisesta elämästä tule mitään.