5 ihmisen talouden hoito yksin on rankkaa!
Minulle ainakin. Ehkä joku jaksaa paljon isommankin hyvin, minä en. Kolme pientä lasta, jatkuva sekasorto, aina joku lapsista kipeänä...Astma, maito- & monta muuta allergisoivaa ainetta. Sairaalareissuja oireiden vuoksi... Olen väsynyt.
Kommentit (8)
Meilläkin asuu viidentenä haamu. Se haamu käy kyllä töissä ja saa siitä palkkaa, joka sitten meneekin laskuihin ja ruokaan, mutta koko talouden pyörittäminen on minun vastuullani.
ei kaikilla mies ole säännöllisessä ma-pe 8-16 työssä.
Oma mieheni on yrittäjänä säännöllisessa ma-su 5-22 työssä ja joskus pitää nukkuakkin.
Jokunen ystävä on, mutta eivätpä hekään voi juuri muuten auttaa, kun kuunnella silloin tällöin...
on kanssa kohtalotoveri. Tosin lapsia on vain kaksi. Yksi perheenjäsen on kuin haamu. Istuu illat koneen äärellä tekemässä töitä eikä osallistu lastenhoitoon.
Lähtekää yksin johonkin yöksi tai kahdeksi tai useammaksi ja laittakaa se haamu hoitamaan koti ja lapset. Ja kotiintuloa helpottamaan hankkikaa siivooja, mut älkää kertoko siitä sille haamulle etukäteen missään nimessä. ;)
Olen kyllä toisinaan, eli kerran, pari vuodessa, lähtenyt viikonlopuksi kaverien kanssa esim. mökille, mutta juuri se kotiinpaluu tuntuu uuvuttavalta, kun päälle vyöryy taas koko viikonlopun hoitamattomat tiskit, pyykit yms.
Joko kirjoitit väärän henkilölukumäärän (5) tai sitten teillä asuu haamu (se viides ihminen)