Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa mitä sulle on töissä sattunut?

Vierailija
14.11.2008 |

Mä aloitan. Pääsi pieru ihan varkain. Ihan pieni sellainen. Toivottavasti kukaan ei kuullut. Ainakaan kukaan ei kommentoinut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelin työkaverin kanssa kunnes hänen puhelin soi. Hän vastasi omalla nimellään: "Maija meikäläinen". Samassa minun puhelin soi ja toistin reaktion omaisesti juurin sen saman miten työkaverini oli vastannut puhelimeen eli Maija Meikäläinen. ystäväni ilme oli näkemisen arvoinen ja kaiken lisäksi asiakas yritti juuri tavata tätä Maija Meikäläistä. Ei meinannut tulla mitään kun yritin repeämisen keskeltä selittää, ettei tässä puhelimessa oiekasti oel MAija Meikäläinen vaikka juuri niin vastasinkin...

Vierailija
22/24 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelin työkaverin kanssa kunnes hänen puhelin soi. Hän vastasi omalla nimellään: "Maija meikäläinen". Samassa minun puhelin soi ja toistin reaktion omaisesti juurin sen saman miten työkaverini oli vastannut puhelimeen eli Maija Meikäläinen. ystäväni ilme oli näkemisen arvoinen ja kaiken lisäksi asiakas yritti juuri tavata tätä Maija Meikäläistä. Ei meinannut tulla mitään kun yritin repeämisen keskeltä selittää, ettei tässä puhelimessa oiekasti oel MAija Meikäläinen vaikka juuri niin vastasinkin...

Mun mieskin tehnyt jotain tuollaista, mutta valitettavsti tarkoituksella (ei tieda miksi teki niin, hetkenmielijohde) ja puhelut nauhoitettiin ja joutui ongelmiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit olivat lähteneet lounas tauolle kun olin yksin toimistossa tietsikan ääressä juomassa teetä.

Otin suun täytten teetä joilloin yhtäkkiä alkoi yskittämään, koko suullinen teetä lensi mun rinnuksille, näppikselle, ruudulle ja tietty esillä oleville papereille.

Hiukan tuli kiire siivota sotku ja tulostaa uudet kuivat paperit. Onneksi mulla oli villatakki jonka sain suljettua ettei kukaan nähnyt mun litimärkää paitaa.....

Vierailija
24/24 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yritysvierailulla kokouksessa toisen yrityksen kollegoiden kanssa. Kaikki kokouksessa olijat olivat miehiä. Kun powerpoint esitys päättyi, kaikki nousivat ylös ja minä ja vieressä istunut aloimme laittamaan takkia päälle tuolin selkänojalta. Samaan aikaan kun hän oli noussut ylös ja kumartui tuoliinsa päin ja pyllisti minuun päin, nostin istualtaan takkia niskaani ja kyynärpääni sojotti häneenpäin, ja kyynärpääni upposi suoraan hänen peffaansa juuri siitä kulmasta että se menee varmaan peffareikään asti. Tunsin vain että lämpö ympäröi kyynärpääni noin 10 cm syvästi. Ehkä hän oli yllättynyt, en kehdannut katsoa ilmettä.