Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä käytät huuhteluainetta?

Vierailija
09.01.2008 |

Huuhteluaine loppui ja pakko oli pestä pyykkiä. Kohta nähdään haiseeko pyykki etikalle, tulen kertomaa sitten :D.

Av.n innoittamana aikoinanan aloin käyttämään zeoliititonta pyykinpesuainetta ja siinä on ainakin huikea ero kaikenmaailman omoihin. Se harmaa töhnä koneesta hävisi kokonaan ja pyykkit on raikkaampia.

Mutta katsotaan nyt mitä etikka tekee.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juntit uskoo, kun mainostajat väittää, että huuhteluaine on tarpeellinen tuote, ja kuvittelee tuoksuvansa hyvälle sellaisessa uitettuna. Hygieniafriikeille on kauhistus, että ihminen voisi haista jollekin muulle kuin metsäkukille, aloe veralle tai banaanikinuskiesanssille.

Jos mun mielestä metsäkukat tuoksuu hyvälle, niin silloin se tosiaan mun nenässä tuoksuu hyvälle, mitää kuvittelua se ei ole.

Se onko se ihan tarpeellista vai ei, on mulle ihan yksilysti. Jos se on hyväntuoksuinen niin se riittää mulle.

Mä en välttämättä tykkää sun käyttämästäsi hajuvedestä, mutta ei tulis mieleenkään tulla väittämään sulle että se on ihan ehdottomasti pahan tuoksuista, lopeta sen käyttö, olet juntti!

Vierailija
82/86 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköisyyden poistajana siis käytän huuhteluainetta joihinkin vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää hajusteettomia huuhteluaineita ja vain joihinkin vaatteisiin

Vierailija
84/86 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pärjännyt ilmankin.

Vierailija
85/86 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... puhdasta väkiviinaetikkaa n. 1-2 ruokalusikallista (itse lorautan vähän summassa) koneeseen huuhteluaineelle varattuun lokeroon. Pesuainetta ihan kuten muutenkin (itse käytän mahd vähän, kun pyykki ei kovin tahraista).

Vierailija
86/86 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidänkin oma nenä on siihen tottunut.