Kokemuksia Nokian Edenistä?
Suunnitellaan hiihtolomalla mennä tuonne yhdeksi yöksi 8v., 5vv. ja 1v. kanssa.
Kokemuksia kaipailisin, millaiset huoneet, ravintolat, entä kylpyläosato, onko ihan pienillekin allas?
Onko kukaan ollut aiempina vuosina hiihtolomalla, onko kuinka ruuhkaista allasosastolla?
Kaikki kokemukset tervetulleita, ja kommentteja Nokian vatsatautiepidemiaan liittyen en tarvitse.
Kommentit (29)
puhtaalla alueella, niin ei voisi käydä missään lähiseudulla joutumatta tartuntavaaraan. Entäpä kylpylässä käyvät nokialaiset.
mahatautisia, ja olen töissä pahiten saastuneella alueella... joten kyllä uskaltaa mennä Edeniin, ja tilaa varmasti on nt enemmän.
Turha hysteeristen akkojen toitottaa virustartuntojaan täällä. En usko noin ison ketjun yrittävän huijata asiakkaita vääristelemällä totuutta. Ja jos asiakaskatoa on vielä hiihtolomalla, niin sehän on meidän etumme. =)
Vierailija:
Turha hysteeristen akkojen toitottaa virustartuntojaan täällä. En usko noin ison ketjun yrittävän huijata asiakkaita vääristelemällä totuutta. Ja jos asiakaskatoa on vielä hiihtolomalla, niin sehän on meidän etumme. =)
Kylpylän allasvedessä on oma suodatinjärjestelmä. Suihkujen ja vessojen vesi on ihan sitä mitä muillakin.. Eli onnea valitsemallesi tielle ruskeiden suihkujen paratiisiin! ps. siellä koko nokia pesee ripulipyllyjänsä altaassa...
Huoneeksi kannattaa varata se hieman kalliimpi SUperior-luokan huone, ei siis Standardia. Superior huoneet on tavanomaisesta hotellihuoneesta poiketen mukavan tilavia ja muutakin plussaa löytyy.
Ravintolassa todella hyvä palvelu, ja erittäin hyvä ruoka.
Kylpyläosastolla on myös ihan pienille oma allas.
Hotellissa on lisäksi lapsille leikkimaailma ja toisessakin paikassa leikkihuone, jossa on mm. kiva kiipeilypaikka.
kauneushoitolasta? Edens Eva vai mikä se onkaan. Palvelu, asiantuntemus, hintataso?
Ollaan menossa miehen kanssa ihan kaksistaan helmikuussa ja mulle on luvattu tarjota joku ihana hoitopaketti:)
Tosi mukavia ja rentouttavia hetkiä olen viettänyt siellä. Nyt kaapissa odottelee maksettu Intialainen päähieronta, kun vain löytäisin sopivan ajan sellaiselle hemmottelulle.
Oltiin miehen kanssa siellä kun olin viimeisilläni raskaana ja tykättii kovasti. Älyttömän hyvä ruoka ja allasosastolla oli ihana lillua:) Ei mitään pahaa sanottavaa paikasta!
Meilläkin oli tosi tilava huone, jossa oli myös muuten jääkaappi! Tai siis minibaari, mutta sinne mahtui hyvin omatkin eväät.
olisi tänä vuonna hiihtolomalla mukavan väljää kun ihmiset pelkäävät vatsatautia:=)
Henkilökohtaisesti en usko sinne menossa olevan vaaraa, nettisivuillaan on tällä viikolla päivätty tiedote jossa kerrotaan kylpylän vesinäytteiden olevan täysin puhtaita, en usko että noin isolla firmalla olisi varaa tuollaista sivuillaan kertoa jos se ei olisi totta
Että ehkäpä kohtaamme ap ja meidän perhe hiihtolomalla ihanan rauhallisessa kylpylässä;=)