Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kysymykseen "Mitä kuuluu" pitää vastata "ei ihmeempiä?

Vierailija
23.01.2026 |

Vaikka olisi vaikka mitä tekeillä, kuten ihmisillä aina on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten kukkuluuruu parempi vastaus

Vierailija
2/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei pidetä uteliaista kyselijöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla harvoin on mitään tekeillä. Käyn töissä ja vapaa-ajalla olen perheen kanssa kotona. Lomien jälkeen saattaa olla jotain kerrottavaa.

Vierailija
4/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina ' Vaikka mitä!' mutten kerro enempää. Miksei minulla ole ystäviä?

Vierailija
5/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on latteus, johon kuuluu vastata noin. Ainoastaan autisti tarttuu, kuten sinä.

Vierailija
6/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Ihan kamala vastaus. Itse sanon hyvää kuuluu, kun yleensä niin on. Saatan sanoa, että loma tulossa tai tulin juuri lomalta tai jotain muuta nopeaa elämästä mitä on meneillään. 

Vierailija
7/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan noin, jos en jaksa alkaa selitellä, mitä kaikkea on meneillään tai arvelen, ettei ne kysyjää oikeasti kiinnosta. Kuten tuskin kiinnostaakaan. Kysyy sit tarkemmin jos jostain syystä kiinnostaakin.

-epäkiinnostava henkilö

Vierailija
8/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkö pitää vastata, mä sanon vaan, että ei mitän.

Vierailija
9/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisemmille tutuille vastaan ympäripyöreästi, että eipä ihmeitä, samassa työssä kuin viimeiset viisi vuotta, lapset kasvaa ja ollaan oltu terveenä. Tavallista arkea. Entä sinulle?

Tutummille vastaan vähän tarkemmin; samaa työtä teen mutta alanvaihto ollut kyllä mielessä. Lapset kasvaa ja isompi on jo teini. Ollaan muutettu ja niin edelleen.

Eipä ihmeitä- vastaan yleensä vaan josen jaksa sillä hetkellä yhtään jutella tai on ollut raskas päivä tai paikalla on sellaisia joiden en halua tietävän elämästäni mitåån

Vierailija
10/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran vastaa: "Pyörtyisit, jos tietäisit."

Vierailija
11/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erään tutun naisen kanssa keskustelu alkoi juuri noin,  mitä ap kuvaili :)

Vastasin, et eipä ihmeempiä. Se nainen siihen: Mä arvasin, että sä sanot noin!. Meinasin kuitata, et miksi sitten kysyit (jos kerran arvasit?) :)

Sanoin kumminkin jotenkin näin: ei ihmiset yleensä ala kertomaan ihan kaikkia kuulumisia heti aluksi, kuulukoon hyvää tai huonoa. Sitten kun säät yms. on käyty läpi, niin sitten alkaa tulemaan niitä "syvimpiä tuntoja".

Vierailija
12/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäripyöreys on kohteliasta, näin olemme sen oppineet. Samoin se on monissa kulttuureissa. Meillä on sovittuja sääntöjä, joiden rikkominen pistäisi asiat sekaisin. 

Meillä on mökillä savusauna. Aina esitetään kysymys, millaiset löylyt siinä on. Sen sijaan, että kehuisin maasta taivaaseen, sanoisinkin, että ihan  on per..seestä löylyt, niin sekaisin menisi kysyjä parka.

Vierailija
13/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä vastannut otsikon kysymykseen. Ap

Vierailija
14/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä vastannut otsikon kysymykseen. Ap

Kysyit, että miksi pitää vastata noin.

Vastaus: koska ei ole mitään ihmeempiä meneillään, sitä tavallista arkea vain mitä ennenkin.

Vierailija
15/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran vastaa: "Pyörtyisit, jos tietäisit."

Kysymys on vain tapa, ei mitään tarkoitusta. Itse kyllä kysyn : miten olet voinut. Jos itse todella vastaisin tuohon kysymykseen täysin, niin vastapuoli pakenisi jo viiden minuutin jälkeen hyvin kauas ja ei sen jälkeen enää kysyisi minulta , mitä kuuluu.

Vierailija
16/16 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus on: "Ei kurjuutta kummempaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän