Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?

Vierailija
22.06.2022 |

Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?

Kommentit (289)

Vierailija
1/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töllistelin kuola suusta valuen.

Vierailija
2/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehet ihastu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut palavasti ihastunut viitisen kertaa elämässäni...Harmi vain että koskaan ei tunteisiinni ole vastattu.

Olen aina "tyytynyt" suhteissani.

m34

Vierailija
4/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosia vatsassa kun menossa ihastusta tapaamaan ensimmäistä kertaa.

Vierailija
5/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihastustani 24/7. Stondis lähes kokoajan kun mietin sitä ihanaa, kyseessä siis ihan kunnon ihastus ihmiseen jonka kanssa olen tekemisissä lähes päivittäin. Mietin pitääkö hän minusta, ja kuinka paljon. Ei varmaan ihan hirveästi eroa naisen tunteista.

Vierailija
6/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen ihan katatooniseen tilaan. En pysty puhumaan, enkä toimimaan. Harmittaa ihan vietävästi.

Vierailija
7/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei miehet ihastu

Niin, vain naiset ihastuvat. Miehet rakastuvat.

Vierailija
8/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomimies ihastu eikä rakastu, viinapulloon ja äitiinsä korkeintaan.

Vierailija
9/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nytkin ja mikä pahinta, en kehtaa tunnustaa sitä, vaikka vehtaan ja paneskelen ihastukseni kanssa

Vierailija
10/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei näitä on ihana lukea, kertokaa lisää!!!!!

Vierailija
11/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus. Ei unohdu koskaan, ne oli sellaiset sävärit, että yksikään rakastuminen ei ole sen jälkeen yltänyt edes lähelle. Marialle terveisiä.

Vierailija
12/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin nuorempana miehenä, mutta näin vanhemmiten on parempi, kun pitää tiedon itsellään.

Vierailija
13/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin puistossa joskus kavereiden kanssa ja näin maailman kauneimman naisen.

Sit se hetken päästä kysy et miks mä tuijotan sitä, niin sanoin että koska en oo koskaan nähny niin kaunista muijaa ja kysyin saanko istuu viereen.

Oltiin me sitten joku parisen vuotta yhdessä.

Vierailija
14/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Kuolaan vieläkin ja jäykistyn, takana jo 24 vuotta tätä. Voin olla ihan rauhassa töissä ja kalassa mutta lähestyessäni kotia ja vaimoa niin se sama ihastumisen tunne ajaa eteenpäin. Keskustelutkin vaimon kanssa erilaisia kuin muiden kanssa, reunostoilla sellaisia sydämiä ja kultakoristeita.

Usein myös hetkittäin tulee uusia ihastumisia kun vaikka näkee sopivan hymyn tai pepun vilahduksen, tällöin voi punastua ja hieman änkyttääkkin.

Alunperin olen vaimoni iskemä joten uskon että hänellä on samantapaisia ajatuksia.

Vierailija
15/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestikin nuorempana miehenä, mutta näin vanhemmiten on parempi, kun pitää tiedon itsellään.

Ihastutko silti, vaikka et kerro sitä?

Vierailija
16/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ensimmäisenä mielessä aamulla, kun herään ja viimeisenä illalla, kun nukahdan. Kun mietin syytä onneeni, muistan hänet. Mikään vastoinkäyminen ei tunnu ylivoimaiselta, sillä minulla on kuitenkin hänen rakkautensa. Tältä tuntuu, kun mieheltä viedään jalat alta, viedään taivaisiin.

M43

Vierailija
17/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei miehet ihastu

Niin, vain naiset ihastuvat. Miehet rakastuvat.

No sitten mun naisellinen osa joskus ihastuu täysin teinityttömäisesti johonkin eteerisen viehättävään naisolentoon välillä. Ei sillä tietenkään ole mitään tekemistä varsinaisen rakastumisen kanssa. Joskus olen antanut itseni ihastua kevyesti töissä. Olen muuten suhteellisen raavas mies, enkä myöskään tee mitään noiden kevyiden ihastuksien suhteen.

Vierailija
18/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran. Ensinäkemisellä en uskaltanut edes katsoa päin kun oltiin työhommissa ja pelkäsin että alkaa kädet tärisemään. Alettiin jokusen vuoden päästä seurustelemaan (uskomatonta) mutta päästin sen menemään kun se lähti jenkkeihin. Lopullinen niitti tuli kun kävi ilmi ettei se voinut saada lapsia.

Vierailija
19/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ensimmäisenä mielessä aamulla, kun herään ja viimeisenä illalla, kun nukahdan. Kun mietin syytä onneeni, muistan hänet. Mikään vastoinkäyminen ei tunnu ylivoimaiselta, sillä minulla on kuitenkin hänen rakkautensa. Tältä tuntuu, kun mieheltä viedään jalat alta, viedään taivaisiin.

M43

Tuo on miehistä rakastumista, ei ihastumista.

M

Vierailija
20/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, se tuntui kuin olisi ollut rakkautta ensisilmäyksellä.

Olimme samassa kesätyöpaikassa. Pyysin häntä uloskin, mutta liian myöhään, kieltäytyi kun oli lähdössä opiskelemaan ihan eri paikkakunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan