Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kenelläkään alkanut raskauspahoinvointi jo ennen kuukautisten poisjääntiä?
09.01.2008 |
Tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa, mutta eipä ole ainakaan vielä. Kuvottavaa oloa ja oksetusta ollut jo muutaman päivän, voisiko olla raskauden merkki vai onko vaan jotain lievää vatsatautia?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta jo ennen menkkojen poisjäämistä mua kuvotti kahvi ja jos join sitä pienenkin määrän, meni maha heti löysälle. Sekin oire jäi sitten melko pian pois, mutta olin raskaana ja muistan sitä jo tuosta oireesta epäilleeni - sitähän ei tiedä kukaan, oliko niillä asioilla mitään yhteyttä!