Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on jotenkin häpeä hakea töitä eräästä liikkeestä, jossa

Vierailija
09.01.2008 |

olen itse asiakkaana?

Olenko ihan höperö?

Käyn silloin tällöin eräässä pikkuliikkeessä ostoksilla ja olen kiinnostunut sen alan asioista. Koulutukseltani olen jotain aivan muuta. " Itseoppineena" voisin kuitenkin pärjätä tuossakin liikkeessä ihan hyvin...¨

Ajattelin laittaa mailia ja tiedustella. Kyllä omistaja minut nimestä tunnistaa. Olen usein tehnyt tilauksia heidän kauttaan ja nimi on jäänyt mieleen...

Mitä ajattelette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo aika oudolta kuulostaa. Sähän olet parhaassa asemassa hakemassa töitä, koska sinut jo tunnetaan. Ilmeisesti myöskin pidät liikettä ja sen tuotteita arvossa, koska asioit siellä.

Mä en lähettäisi mitään hakemuksia ensin, vaan juttelisin suoraan omistajan/myymälänhoitajan kanssa ja sen jälkeen jättäisin hakemuksen.

Vierailija
2/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan jutellut omistajan kanssa ja hänellä kenties on jo käsitys, sopisitko tehtävään. Sinulla voi olla etulyöntiasema moneen koulutukseltaan sopivampaan nähden. Aina kannattaa yrittää - lycka till!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa asiakas, joka haluaa töihin meille. Eli kyselyjä tulee viikottain ja myös että onko peräti mahdollista tulla yrittäjäksi eli ostaa liike : )

Onhan se vähän hassua, että asiakas alkaa työntekijäksi. Toisaalta siinä on etunsa. Hän tuntee jo valikoiman ja myyntitavan, jolla meillä työskennellään. Niin ja yleensä hän on innoissaan valikoimasta.

Vinkkinä vaan sinulle, että käy kysymässäreilusti suoraan paikan päällä tai soita. Sähköpostiin on liian helppo vastata kieltävästi.

Vierailija
4/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi