Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMATSONI ALLIT vk 2

09.01.2008 |

Moikka!

Tämän viikon tulos:

Paino nyt: 103,9kg

Pudotusta yhteensä(26.12 alkaen): 4,1kg

Tämä viikko ei näköjään vaakaan suuria lukemamuutoksia tehnyt.. Syytä en tiedä, kun ihan hyvin olen mielestäni jaksanut tsempata. Mittanauhaa en ole vieläkään jaksanut metsästää. Sen kanssa niitä muutoksia varmaan huomaisikin, ainakaan housut eivät tunnu niin kireiltä enää:)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei sitten niin järin kummoisiin pudotuksiin päästykään :( Olin vielä laskenut jotenkin väärin, kun eilen vielä kuvittelin pudottaneeni pitkälle toista kiloa :/ ja ' karmea' totuus paljastuikin tänään vaaálla käydessäni.

No suunta on kuitenkin alaspäin, elikkäs oikea... eikä kai näin vanhana se paino vaan yksinkertaisesti enää niin helposti laske, kuin nuorempana... -Valitettava tosiasia.

Olen kyllä lisännyt liikuntaa ja siinä uudessa halpis Magic leg-laitteessa kiinteyttelen reisiäni joka päivä useampaan otteeseen :) toistojen määrä on jo viikon aikana kasvanut ;D

No eiku ku eteenpäin vaan, sanoi mummo lumessa... ja niinhän se on toimittava.

Tässä lukemat:

Lähtöpaino 82,5kg

paino nyt 81,6kg

pudotus -900g (ois saanut olla PALJON enemmän...)

BMI 28,6 :´(

Vyötärö lähtö 91cm

vyötärö nyt 89cm

vähennys -2cm :D:D:D (Sentään jotain lähtenytkin )

Lantio lähtö 110cm

lantio nyt 109cm

vähennys -1cm :D:D:D

Eli ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin... senttejä sentään jo lähtenyt pois... ja sehän onkin kuitenkin painonvähennystä tärkeämpää.

Oikein keveää tulevaa laihisviikkoa kaikille ' mammoille' :)

T. PM

Vierailija
2/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ehdi enempää kirjoitella, mutta pudotusta mulla 1.6 kg eli paino tänä aamuna 78.4 kg

Tsemppiä kaikille ja hyviä tuloksia odotellaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli suuri päivä :)) ja olihan ne vaa`an lukemat tippuneet.

-5 kiloa olisi ollut kiva, mutta pakko hyväksyä sen olevan mahdotonta ;D

Joo eli asiaan:

Aloituspaino 88kg

Tänään 85.3kg (Pakko olla tyytyväinen:)

Vyötärö:93cm

Lantio:111

Onko mahdollista, että vyötäröstä olisi lähtenyt 5cm?

Pyllystä oli lähtenyt 2cm joka kullostaa realistiselta..

mutta tuo 5cm..olenkohan mitannut väärin?!:D

Mittaan myös itekseni navan kohdalta ja siitäkin näyttäis lähteneen 4cm,

että hyvällä mallilla.

Täytyy muistaa, että joka vko ei varmastikaan tapahdu samanlaisia muutoksia..ja tässä tarvitan paljon kärsivällisyyttä jota minulla ainakaan ei juurikaan ole. Yritetään silti :)

Kaikille PALJON TSEMPPIÄ ja pidetään näpit irti herkuista..

..vielä se palkitaan!!!!

Vierailija
4/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viikkoon kirjoittanut, koska motivaatio ei ole ollut mikään paras mahdollinen :( Viikon aikana on ollut jos jonkinlaista pippaloa ja herkut ovat kyllä maistuneet. Olen kyllä käynyt lukemassa teidän kirjoituksia ja hienoa nähdä miten motivoitunutta porukka on!

Jospa tästä saisi itsensäkin ruotuun, nyt on taas intoa, koskapa vaaka ei näyttänyt tänään yhtään painon lisäystä! Olin aivan varma että kilo tai jopa kaksi olisi tullut herkkujen myötä, mutta painopa on pysynyt samana :))

Minun seuraava tavoite on päästä alle 80 kilon, näyttäisi niin paljon paremmalta kun luku alkaisi seiskalla eikä kasilla :)

Huomaan että teidän myötä sitä innostusta taas löytyy, joten vertaistuki on tarpeen.

Hyvin on teillä paino tippunut, tästä on hyvä jatkaa!

möhkis

Vierailija
5/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on kyllä vaikea uskoa, toimiikohan toi mun vaaka oikein...?

Vierailija
6/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tuulettaa kun on niin hyvä viikko takana!! Tiedän että suuri osa on nestettä mutta silti iloitsen kovin, paino tänä aamuna oli alle satasen -kylläkin vain 100 g-mutta kuitenkin.

Eli lähtöpaino 105,7kg

paino viikko sitten 103, 8 kg

paino nyt 99,9 kg

pudotusta viikossa 3,9 kg!! (huimaa!!)

Ja on sellainen voittajafiilis, tästä on hyvä jatkaa ensi viikkoon!!

Vierailija
7/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea mahtavista pudotuksista tytöt! Varsinkin Tanni, aivan upeeta!! Varmaan hieno tunne kun satanen paukku :)

Mullakin tälle viikolle kivasti pudotusta, tästä on hyvä jatkaa. Tavoite on se 0,5-1 kg viikossa joten alkuun olen oikein tyytyväinen. Intoa on kamalasti, siitä iso osa teidän ansiota!

Alku 79 kg

Nyt 77,8 kg

Pudotusta 1,2 kg

ooooooooooooox

Mittanauhaa en oo vieläkään löytäny mutta mulla toimii mittanauhana maailman ihanimmat farkut jotka on vielä ihan liian pienet :) Mutta tänään ei enää ihan niiiiiiin pienet kun viikko sitten! JEE! Ehkä mä joskus maaliskuussa jo mahdun niihin, ellei sitten pienokainen ilmottele tulostaan. Sen mä kyllä ottasin kuitenkin mieluummin kun ne farkut! :)

Vierailija
8/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pahemmin osallistunut keskusteluun, kun olimme viikonlopun mökillä ja sen jälkeen olen potenut tosi kovaa flunssaa. Mökillä söin muiden tekemää ruokaa, joten oli täysi työ yrittää keskittyä siihen, että paino ei ainakaan nousisi. Maanantaista olen sitten aloittanut pv-touhun tiukasti. Saldona siis -1,5 kg viime viikosta eli paino oli tänä aamuna 76,5!!!

Olen muuten hommannut ihan hiiiirveän pinon lehtiä, kun nyt on suurinpiirtein joka lehdessä laihdutus-teema: Painonvartijat, Hyvä Terveys, Kauneus & Terveys, Kodin Kuvalehti, KG, Me Naiset. Laitoin ne olkkariin näkyville ja niitä on hyvä pikkuhiljaa lueskella lähiviikkoina. Ajattelin, että toimivat myös hyvänä motivoijana. Usein iltaisin iskee herkkunälkä ja nyt on hyvä kun on noita laihdutuslehtiä nenän edessä muistuttamassa tästä projektista : )

Tilasin painonvartijoiden kotilaihdutuspaketin ja kylläpä tulikin materiaalia, lueskelen sitäkin pikkuhiljaa. Tilasin myös pv:n Kaikki vuoden päivät 2008 -kalenterin ja olen nyt merkkaillut siihen syömiset. Muistanko oikein, että joku kyseli niistä nolla hedelmistä, niitä on nyt esim. kaikki sitrushedelmät, omena ja kiivi. Olen siis popsinut flunssaan hyvällä omallatunnolla mandariineja melkoisesti. Uudessa painonvartijat lehdessä oli myös juttu laihduttajan sairastamisesta ja sitä oli lohduttavaa lueskella flunssan kourissa buranaa popsiessa.

Ajattelin, että silloin kun itselle tulee motivaationotkahdus, niin on hyvä tarttua noihin luettaviin ja lukea onnistujien tarinoita, niin kummasti se kannustaa. Samoin muiden onnistumiset tällä palstalla motivoivat kovasti myös itseä tässä projektissa.

Tsemppiä kaikille tälle viikolle!

Vierailija
9/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille viikon aherruksesta ja tuloksista!

Itse olen tosi pettynyt tulokseen, koska olen todella liikkunut ja ollut järkevä syömisieni suhteen.

Taidan jättäytyä taka-alalle ja jatkan itsekseni tämän urakan alla.

Eli mulla pudotusta -400g : (

Toki se on parempi kuin ei mitään, mutta on niin paljon pudotettavaa, ettei tuo paljoa lohduta.

Tsemppiä naiset ja mukavaa talvea kaikille!

- Anri

Vierailija
10/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tämä uusi elämä vasta viime viikolla, joten tällä viikolla vasta odotinkin tuloksia Ja nyt tuli. Ihanaa!

Lähtöpaino: 112,2

Paino viime viikolla: 112,0

Paino tänään: 109,8.

Pudotus: -2,2 kg :) Tosi iloinen olen tästä!

Olen muuten tosissani ottanut lopullisen tavoitteeni eli 78 kg elopainon saavuttamisen koko vuoden urakaksi. Laskin sen olevan hyvinkin saavutettavissa. Saan syödä joka päivä n. 1900 kcal ja olen saavuttanut tämän vuoden loppuun mennessä tuon painon. Nyt vasta olen tajunnut, että oikeesti saa syödä ihan kunnolla eikä tarvi olla nälkäkuurilla. Ja niin tietysti täytyy tehdäkin, jos aikoo pysyvästi muuttaa elämäntapojaan.

Otan siis tavoitteekseni tehdä tämän hitaasti ja varmasti. Alku oli motivoiva kun nuo nesteet lähtivät liikkeelle.

Tsemppiä kaikille! Ihan mieletön pudotus sulla Tanni :) Hienoa!

Vierailija
11/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisena minäkin,vaikkei vielä toiselle kympille päässytkään,mutta pudotusta kuitenkin 1.3kg.

Eli lähtöpaino 81.6kg ja nyt 80.3kg.

Vatsanympärys näytti nyt 94 kun se viikko sitten oli peräti 98 eli joko mittavirhe tai sitten on jouluturvotus hävinnyt masun seudulta tai olisiko jumppa auttanut.Olin nim. viime viikollaperäti 4 krt jumpassa, joista kaksi oli vatsa-pakara rääkkejä. :)

No uudella innolla ensi viikkoon!

Vierailija
12/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Viikko mennyt aika mukavasti ja pudotusta 500 grammaa, joten nyt lukemat 78.5kg. Ensi viikolla olisi hyvä saada jo 77:llä alkava lukema. Hienosti olette jaksaneet tsempata ja pysyä poissa jääkaapilta.

PV:ssä uusien ohjeiden mukaan nyt saa syödä 0-pisteellä omenia, päärynöitä ja mandariineja. Nam. Muistakaa myös kalkkunanakit...niissä on vaan puoli pistettä/nakki, sitten kun tekee mieli sellaisia :)

Tästä hyvä jatkaa, ensi viikkoon keventymään...ja tipaton tammikuu on pitänyt, olen jopa kuntopyöräillyt kaksi kertaa! Mitenkä teidän likuntatilanne?

Vierailija
13/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meppis

Pituus 166 cm (edelleen... =D)

Aloituspaino: 89 kg

1. viikon jälkeen 86, 8 kg

2. viikon jälkeen 84,6 kg

Pudotus viime viikosta 2,2 kg

Kokonaispudotus 4,4 kg

Tasaisesti on nyt mennyt 2,2 kg per viikko ja nyt varmaan alkaa tahti hiipua... uskoisin... =C.

Tsemppiä kaikille ja jätetään suklaat kauppoihin... vaikea on ollut ohi herkkujen kävellä kaupassa, mutta kokovartalopeilin muistot mielessä ja pää pystyssä ohi kohti vihannesosastoa!!!

Vierailija
14/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntari näytti 87,3 kg, ja viime viikolla aloituspaino oli 90 kg.

Eli miinusta on tullut -2.7 kg, täytyy olla tyytyväinen.

Oikeastaan ainut asia mihin olen kiinnittänyt huomiota on noi herkut, olen kyllä niitäkin syönyt mutta kahvikeksinä on riittänyt mainiosti puolikas keksi.

Ja toinen asia mistä oon yrittänyt pitää kiinni on toi säännöllinen ruokarytmi, no tänään taas aikataulut meni ihan sekaisin ja päivällinen jäi väliin ja nyt tekee koko ajan mieli jotain.

Mut hei älkää nyt ihmeessä ekojen viikkojen jälkeen luovuttako,

kesään on vielä pitkä aika! Kiloja ehtii lähtee ja tuleekin ennen sitä.

Mulle tulee Sport lehti ja siinäkin oli taas laihdutusjuttu, ja kyllä ne vaan maltilla kehoittaa nykyään lauhduttamaan joka paikassa.

laihaLÄSKI

Vierailija
15/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa listassa oli muuten väärä aloituspaino (163). Mennyt pituuden kanssa sekaisin varmaan. Aloitupaino syksyllä oli 82kg ennen painonvrtijoita, mutta nyt ei ole tullu käytyä...

mitat nyt:

vyötärö 86

lantio 104

rinnan ymp 95

paino 73,5

No, ei kun eteenpäin vaan tästä, lohduttaa kyllä vähän kun kirjoitin tuon syksyisen painon...

Vierailija
16/36 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja pudotuksia teillä, aivan mahtavaa! Onnea kaikille, joilla mieluisat lukemat! :)

Älä nyt Anri meitä heti jätä, sulla oli sentään PUDOTUSTA! Ja vielä se ihanteelliset puoli kiloa (jos oikein muistan...)

Meikäläisen paino menee alas hitaasti mutta varmasti! :) Joo, aikaisemmista kerroista tiedän tämän, että sitkeä pitää olla...mulla ei varmaan koskaan ole hupsahtanut kahta kiloa kerralla...

Ajatelkaa, että yksi kilo on 7000 kcal! En ole ikinä pystynyt vähentämään kulutusta 14 000 kcal/vk tai jopa enemmän. Mutta ehkä te, jotka liikutte paljon, tosiaan teette sen! Hienoa! Tää hidas pudotus nimittäin syö naista....vaikka tiedän, että silloin se lähtee kai todennäköisemmin rasvasta kuin lihaksista. Se on kyllä puppua, että kilot pysyis pois mitä hitaammin laihduttaa! Mä olen kolme kertaa laihduttanut 10-15 kg ja aina sen puoli kg/vk, ja aina on paino tullut korkojen kans takaisin. 12 vuotta sitten painoin 64 kg ja nyt sitten melkein 40 kg enemmän, jotta sillä viisii...

Ai niin, mun tulos oli miinus 0,400 grammaa eli:

pituus: 171 cm

aloituspaino: 102 kg

paino nyt: 100,8 kg

kokonaispudotus: 1,2 kg

Mun paino kävi jo 100,3 :ssa mutta ilmeisesti mulla tämä yllättävä liikunta (kroppa aivan huuli pyöreenä, että jaaha, muija on taas " kuurilla" kun laukkaa pitkin metsiä...:)) kerää nestettä kroppaan. Tämäkin on ennen huomattu ja tosi raivostuttavaa. Mä juon kyllä vettä ja yrttiteetä 2 l/pv mutta jotenkin se turvotus on jossain kudoksissa vai lihaksissa, en muista, mutta jostain luin, että joillakin liikunta tekee tällaista.

Kiitos kaikille, jotka tsemppasitte mua liikunnan kanssa! Olen samaa mieltä kuin jotkut, että ei siitä kannata ottaa nyt stressiä, enkä otakaan, mut yritän sen verran raahautua sauvailemaan, kun tiedän, että aineenvaihdunta toimii sen jälkeen paremmin monta tuntia vielä jälkeenpäin vaikka vaan sohvalla makaisin, ja jos sais vähän säilytettyä lihaksia ettei niistä laihtuis.

Mulla oli muuten rasvaprosentti pudonnut ekan kerran nyt alle 50!!! Ja vyötärö oli kaventunut sentin! :)

AAE: Mahtavaa, että olit uskaltautunut jumppaan! Olisinpa minä joskus yhtä rohkea! :)))

Ja kuka kertoikaan ostaneensa kaikki lehdet, joissa nyt paljon laihdutusasiaa? Mulla samat lehdet nenän edessä, tänään mm. oli kiva lukea eilen ilmestynyttä KG-lehteä ja siinä oli ne uudet Onnistuja-kilpailijat. On kiva seurata, miten ne alkaa muuttua vuoden mittaan!

tsemppiä loppuviikoksi kaikille!

T: Sälli

Vierailija
17/36 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat lukemat!:

vyötärö: 124cm

lantio:118cm

JÄRKYTTÄVÄÄ!

Hiukan menee sentit yli suositusrajojen..

Ja kaikille ketkä oli aikeissa " luovuttaa" niin älkää. Tehdään tämä nyt porukalla kovalla tsempillä loppuun, eikö:)?

Vierailija
18/36 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt todella hyvä, mutta maltillinen tsemppi päällä. EN TOSIAAN AIO LUOVUTTAA - en edes langeta herkkuihin. Kerron sitten heti täällä syntini, JOS JA KUN niin käy!

Painokin putosi siis kahdessa viikossa reilu 4 kg eli fiilikset hyvät.

Muutama neuvo minulta JOKA EI IKINÄ OLE OIKEIN ONNISTUNUT PAINONPUDOTUKSESSA - heikko itsekuri. Nyt ole " opiskellut vähän" ja tunnistan kalorimäärät + piilokalorit. Olen jo siis henkisesti valmistautunut tähän jo jonkin aikaa tyyliin " Heti joulun jälkeen alkaa"

- kaiken A ja O on mitä suuhunsa laittaa. Pelkällä liikunnalla on vaikea saada isoja tuloksia aikaan. Painonvartijoissakin laihtuu vaikka ei liikkuisi, joten siis niillä on hyviä opuksia (tosin en siis kuulu tähän lahkoon, vaan siis kotikonstein ollaan liikkeellä... =D)

- harrasta vain sitä liikuntaa, josta mahdollisesti pidät. itse innostuin nyt vesijuoksusta - kaverin kanssa höpötellen tunti kuluu ihan siivillä! ja ihanat rentouttavat PITKÄT löylyt päälle- AVOT!

- joku kaveri tai porukka on hyvä kannustin (jos sattuu omaamaan ylipainoisia kavereita). Mulla lähes kaikki " mammat" enemmän ja vähemmän ylipainoisia, joten " kirittäjiä" löytyy...

- on ihana jakaa toisen laihduttajan kanssa ohjeita, kokemuksia -- > kaveri myös kuurille! Nykyään emme enää muusta juttele kuin TÄSTÄ siis laihduttamisesta! tosin tällä palstalla pyörin vain minä - ainakaan kukaan muu ei ole tunnustanut... =D... huhuu onko siellä tuttuja?

- itse koen nyt, että tällä kertaa onnistun. olen jopa siitä niin varma että suunnittelen tulevaa minääni hoikempana... itseironiaa... (kuuluu naurua... =D)

- palkitse itseäsi määräajoin (muulla kuin ruualla) - itselleni laadin jo palkintolistaa aina tietystä pudotetuista kilosta (kasvohoito, uusi laukku, hieronta, uudet farkut, uusia astoita jne) tietenkin tämä vähän kukkarolle käy, mutta maksaa ne herkutkin, vai mitä? Laihduttajan herkut aika halpoja (mustikkaa, kaurapuuroa, ruisleipää, keittoaineksia, vichyä jne)

- huomaan pikku hiljaa että pistän tässä muitakin asioita " remonttiin" (ruokaremontti), nyt iski " kämpän kääntö" - kaikki vanha ja vanhanaikainen ULOS. Karsin siis muustakin kuin ruuasta. Odottelen vaan innolla, koska saan ruveta vaatetta heittämään ulos - yhdet farkut lähti jo - niihin en enää palaa ( siis siihen kokoon)- ADIOS!

TSEMPPIÄ KAIKILLE JA TOSIAAN KOKO KEVÄT AIKAA. MULLA TAVOITE KESÄÄN MENNESSÄ JOTEN JOS REPSAHDUKSIA SATTUU NIIN SEURAAVANA PÄIVÄNÄ HETI " RUOTUUN" MARS!

Vierailija
19/36 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, upeaa tuo Meppiksen into...osittain tarttui muhunkin, mutta olin myös vähän kadekin.. :)) Hienosti on paino lähtenyt tippuun!

Ollaan muuten aika saman kokoiset..

Minäkin olen pysynyt irti herkuista, muta edelleenkin joudun taistelemaan.

En kylläkään enään niin paljoa kuin aiemmin :)

Liikkunut olen ahkerasti lähes joka päivä ainakin vähäisen!

Ja kukaan EI LUOVUTA vaan hännät pystyyn ja eteenpäin kohti parempia aikoja!!

TSEMPPIÄ ja selvitäänhän taas viikonlopusta kunnialla??!!

Vierailija
20/36 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli työreissulla ja meillä on kotikone pois käytöstä, joten siksi vasta nyt täällä.

Teillä oli upeita tuloksia, HIENOA tytöt!!! Mehän kevennytään hirmu vauhtia.

Ja Anrille haluaisin sanoa, että ÄLÄ jätä meitä!!!!! Hienostihan sinä olit saanut tuloksia kun sentään pudotusta oli tullut. Niitä suurempiakin pudotuksia varmasti vielä tulee kunhan et heitä hanskoja tiskiin.

Täällä on mennyt viikko hienosti, herkuttelin myös hyvällä omallatunnolla ja kuitenkin kaloreideni rajoissa. Nyt sujuu tosi kivasti tää keventäytyminen. Olenkin päättänyt että jos tekee jotain mieli niin saan syödä, kunhan teen sen kaloreiden rajoissa. Ettei iske sellaista repeämistä kun panttaa herkuttelua.

Mä olen ihan hirmuvedossa, tosi hyvä fiilis ja varmuus siitä että kesällä sitä olen jo paaljon paremman näköinen täti. Housut sujahtaa jalkaan nätisti eikä enää masumakkara vyöry housunkauluksen päälle.

Ja nyt niitä tuloksia:

Aloituspaino: 84,6kg (27.12.)

Paino nyt :80,2kg (yht. -4,4kg) JEE!!

Vyötärö 27.12. :93cm

Vyötärö nyt: 88cm (-5cm)

Tavoite joskus: 58kg

Mä en koe edes oikeestaan laihduttaneeni, olen syönyt hyvin ja saanut herkutellakin. Mutta kaikkea kohtuudella. Kunpa tää hyvä olo säilyis ilman takapakkeja.

Mä olen päättänyt ostaa itselleni yhden ihanan kalevalasormuksen sitten kun 10 kiloa on lähtenyt, noin niinku palkinnoksi:)

Mä joudun taas ensiviikolla olemaan matti myöhänen pinossa kun mies on taas reissussa ja kone sillä, mutta palaan varmasti heti kun taas pääsen.

Voikaa oikein hyvin ja pysykää poissa herkkujen ääreltä!!

Kesä ja bikinit odottaa;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän